בוניטה דה מאס - האופנה שמתחת לבגדים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/11/2016 15:48 ● מה נשמע 470
בשנת 1998, משנוסדה חברת 'בוניטה דה מס' (חברת 'ינית לנג'רי'), הפכה החברה עד מהרה למובילת המהפכה בתחום ההלבשה התחתונה ● מציעה לנשות ישראל מגוון גדול ואופנתי של הלבשה תחתונה אינטימית, שגרמה לכל אשה להרגיש יפה ונחשקת יותר, העצימה את הביטחון העצמי שלה ואת האמונה בעצמה
בוניטה דה מאס - האופנה שמתחת לבגדים
צילום: הדוגמנית עידו לביא

צילום: הדוגמנית עידו לביא

עד לפני שנתיים היו נשות אילת צריכות לנדוד למרכז הארץ כדי להשיג את המוצרים של 'בוניטה דה מס'. לפני כשנתיים נפתחו באילת שתי חנויות של רשת האופנה התחתונה- האחת בקניון 'מול הים', והשנייה בקניון 'אייס מול', חנויות אלו חשפו את נשות אילת למוצרים של 'בוניטה דה מס' והפכו את האופנה התחתונה של החברה לנגישה לכל אשה בעיר בלי צורך עוד להגיע למרכז הארץ לשם כך.

 

נוחות, לא פחות חשובה

 


חברת 'בוניטה דה מס' הינה היצרנית הבלעדית של המותג. המוצרים המרהיבים מיוצרים בחו"ל במספר מדינות ומפעלים המייצרים את מותגי הלנג'רי המובילים בעולם. כל הפריטים בקולקציה של 'בוניטה דה מס' מיוצרים תוך הקפדה על כל פרט, ולו גם הקטן ביותר - בעיצוב, בנוחות ובאיכות. לחברה  רשת של שלושים חנויות בפריסה ארצית השייכות לחברה, מנוהלות על ידה ולא על ידי זכיינים. בנוסף, משווקת החברה את המותג 'בוניטה דה מס' לחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כל חנויות הרשת, גם אלו שבאילת מעוצבות בקו אחיד, בצבעים המאפיינים את החברה שהם ורוד ושחור.

העיצוב הוא חושני, רומנטי עכשווי וצעיר, והשירות במקום מקצועי ונעים. השילוב בין העיצוב והשירות המצוין יוצר סביבה נעימה, מפנקת ונשית שהלקוחות  נהנות  לבלות בה ולבחור בנחת מתוך המגוון הרחב של ההלבשה התחתונה לכל מטרה שמציעה החנות במחירים אטרקטיביים שווים לכל כיס. (תדמית)


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש