ג'קניס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 15/11/2016 11:42 ● ערב ערב 2785
אוכל ביתי וגם מנות ברוח התקופה הם - ג'קניס ● שאלו דורות של אילתים ● ועוד לא אמרנו מילה על החצילים המטוגנים במקום...
ג'קניס

המסעדה המיתולוגית של אילת, 'ג'קניס', אותה פתחו ניסים זיו ואחותו ג'קי עם אמם מרים ז"ל ב- 1986, היא מקום עליה לרגל להמוני אילתים. ותיקי העיר, שהיו לקוחות של המסעדה לפני למעלה מ- 30 שנה, מעבירים את אהבתם לאוכל של 'ג'קניס' לילדיהם ולנכדיהם. ילדים שגדלו על הקוסקוס של 'ג'קניס' בכל יום שלישי הם עכשיו הורים וסבים לילדים ולנכדים, וכולם ממשיכים ליהנות ממנו ומעשרות המנות האחרות שתפריט המסעדה מציע להם בכל ימות השבוע. 

הטעם האהוב בשלושת העשורים האחרונים הוא אותו טעם של מאכלים ביתיים אותם מכינים במקום מכל הלב. אך כיין טוב המשביח עם השנים, כך גם ג'קניס, משתבחת ומתאימה עצמה לחיך הלקוחות וממשיכה להאכיל את לקוחותיה בארוחות בשריות מגוונות, תבשילי עוף, ממולאים, קציצות טעימות, דגים, שניצל ביתי, קוסקוס בטעם של פעם וסלטים טריים, כבד עוף עם בצל, מפרום תפוחי אדמה ממולא בבשר, צלי בקר בפטריות ואיך אפשר בלי החצילים המטוגנים הכי טעימים בעולם שלה, ובימי שלישי וחמישי קוסקוס  - מוגשים גם מאכלים המחזירים רבים מאיתנו למטבח של אמא. והכל טרי טרי.

'ג'קניס' לא קופאת על שמריה וזורמת עם הטרנד הבריאותי. בתחילת השנה, השיקה המסעדה קו מנות בריאות שונות כמו סלט קינואה, סלט טופו ומנת בריאות יומית הכוללת פתיתים ובורגול מקמח מלא, דג אפוי או חזה עוף בגריל - בריאים וטעימים וללא שמן ועוד.

כאמור, מסעדת 'ג'קניס' מגישה אוכל לאורחים הרבים הממלאים אותה מדי יום, ובנוסף מפעילה שירות משלוחים יעיל ומהיר ללקוחות הרוצים להתפנק במאכלי 'ג'קניס' מבלי לצאת מהבית. 

ולא רק עם השוק הפרטי עובדת 'ג'קניס', המסעדה חתומה על הסדר האכלה עם מפעלים ומוסדות רבים שעובדיהם אוכלים במסעדה על בסיס קבוע או מזמינים ממנה. 

רוצים לאכול בזול? לנוחות קהל הלקוחות, מאפשרת 'ג'קניס' לרכוש 10 קופונים לעשר ארוחות בתשלום מראש, ועל ידי כך להוזיל משמעותית את מחיר הארוחות.

אז למה אתם מחכים? בואו ל'ג'קניס' ומובטח לכם שתתאהבו באוכל, באווירה המיוחדת, ביחס החם ובשירות המהיר, ותהפכו גם אתם לחלק ממאות האורחים הקבועים של המסעדה.


ג'קניס, מסעדה בשרית כשרה, כתובת: אנפה 1, מרכז מור, פתוח: א-ה 09:00-17:00, שישי 09:00-15:00. טלפון להזמנות 08-6376534, פקס 08-6325647. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש