לזכרו של דדי זל

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/11/2016 12:47 ● מה נשמע 470
קצת מעל לשנה מאז שנחשף בעיתון 'מה נשמע' מצבה העגום של האנדרטה לזכרו של דדי שיינבליט ז"ל, בן אילת שטבע במצולות, תחנך ביום שישי הבא (ה- 25-11-16), בשעה 11:00 האנדרטה החדשה ● פרויקט שהרימה הנהלת חכ"א, בראשותו של המנכ"ל אבי כהן, יחד עם אביו של דדי וחבריו מקורס חובלים
לזכרו של דדי זל
דדי ז

אין משהו שחבריו לקורס החובלים של דדי שיינבליט ז"ל בן אילת, לא רצו יותר מאשר לציין את יום הולדתו ה – 51, שחל החודש, במעמד חנוכת אנדרטה חדשה וראויה לזכרו. בחכ"א (החברה הכלכלית לאילת), בראשותו של המנכ"ל אבי כהן, הרימו את הכפפה, ובשבוע הבא, במעמד אביו של דדי ואחיותיו, שיגיעו לאילת במיוחד מספרד, ובהשתתפות חבריו של דדי מבית הספר באילת, מקורס החובלים ומנקודות שונות בחייו, תחנך האנדרטה החדשה בקצה המרינה שמול המרכז הימי (מול הרפסודייה הלבנה). 29 שנים לאחר שטבע במפרץ אילת במהלך קורס עוזר מדריך, יונצח פעם שנייה זכרו של דדי ז"ל, לאחר שחשיפת 'מה נשמע' לגבי האנדרטה המוזנחת והמטה ליפול גרמה לחברו מקורס חובלים, סא"ל במיל' אריאל ברזילאי, להרים את הכפפה ולפעול מול הגורמים האילתים בדרך לשינוי פני הדברים. יחד עם אנשי מפתח באילת, ביניהם חבר המשפחה יורם שני, פעלו כל הגורמים לקידום הנושא. למרות שבחכ"א מתוכנן שיפוץ משמעותי של המזח בהמשך, הוחלט לבוא לקראת המשפחה והחברים ולהקדים את קיבוע האנדרטה החדשה במקום. מנכ"ל כח"א פנה לצורך הקמת האנדרטה החדשה לאמנית והיוצרת סמדר כרמלי, שחיה ופועלת באילת, וזו יחד עם שאול, אביו של דדי ז"ל, עיצבה אנדרטה חדשה ויפהפייה, בדמות חלוק נחל, שתשתלב בדרך הטובה ביותר עם הסביבה.
ביום שישי הבא בשעה 11:00 תתקיים חנוכת האנדרטה החדשה. הקהל האילתי מוזמן לחלוק כבוד לזכרו של דדי ז"ל, למשפחתו ולעושים במלאכה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש