השירות הפסיכולוגי - חינוכי עבר למשכנו החדש

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 30/11/2016 10:27 ● מה נשמע 472
השירות הפסיכולוגי - חינוכי, שמפעילה העירייה באמצעות אגף החינוך במינהל שח"ק, עבר למשכנו החדש, בקומה השנייה של המרכז החדש להתפתחות הילד, שנחנך לפני כשנה בסמטת עופרים ● מהבניין הישן והאפור בו פעל השירות משך שנים, ייהנו עכשיו מטופליו ממרכז חדיש, שכולל חדרי טיפול צבעוניים ונעימים, חדרי המתנה מזמינים וחדר ספריה עשיר
השירות הפסיכולוגי - חינוכי עבר למשכנו החדש
חוגגים את מעבר הבית- צוות השירות

השירות הפסיכולוגי- חינוכי, בניהולה של ד"ר שושי קרן, פועל לקדם את בריאותם הנפשית של כלל התלמידים במערכת החינוך והוא מיועד לתלמידים, הורים, צוותי החינוך בגני הילדים ובבתי הספר ולגורמים הקהילתיים. צוות התחנה הפסיכולוגית כולל 13 פסיכולוגים חינוכיים, הנותנים שירות החל מגן חובה ועד לחטיבות העליונות, בגילאי 5-18 בתוך מוסדות החינוך ובתחנה עצמה. העבודה נעשית ברמת מערכת החינוך וברמת הילד, בשגרה ובחירום, בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד. בכך, מהווה השירות הפסיכולוגי חינוכי, רשת תמיכה המסייעת לקדם את התפתחותם המיטבית של ילדי אילת.

קובע את המזוזה- הרב אייזנבך


משכנו החדש של השירות הפסיכולוגי חינוכי הוא בקומה השנייה של 'המכון להתפתחות הילד', שנבנה במימון החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) בהסכם משותף בין עיריית אילת לשירותי בריאות כללית, בעלות של כ – 10 מיליון ₪. בטקס חנוכת המשכן, ברך ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי את הצוות ואמר: "הבניה של המקום היא חוויה משמעותית בעשייה שלנו. אני מאחל שלמקום יהיו מפתחות למגירות האהבה הטבועים בכל אדם". עוד בדבריו הודה ראש העירייה לסגנו וממלא מקומו – אלי לנקרי שקידם את בניית המתחם הנועד כולו למען האוכלוסייה בעלת הצרכים המיוחדים. את מתחם השירות הפסיכולוגי עיצבה המעצבת דקלה לוגסי, ששמה דגש על יצירת מקום צבעוני ושמח. "באמצעות הצבעוניות אנו מעניקים לילדים מקום חי ובריא שיוביל אותם להצלחה" ציינה מירי קופיטו – מנהלת אגף החינוך בעירייה והוסיפה, כי המקום מאפשר עבודה טיפולית ברווחה הן למטפל והן למטופל, כולל חדר ישיבות מרווח, חדר טיפולים עשיר ומקומות המתנה נעימים". 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש