הפיראט האדום אילת - כבר חוגגים פורים וכולם נהנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/1/2017 15:25 ● מה נשמע 481
פורים אמנם מגיע רק בתחילת מרץ, אבל ב'פיראט האדום', חנות הצעצועים המיתולוגית של אילת, כבר מחכה לכם מבחר ענק של תחפושות לכל הגילאים
הפיראט האדום אילת - כבר חוגגים פורים וכולם נהנים

כמו בכל שנה נערכים ב'פיראט האדום' לקראת פורים. בימים אלה ממש, הוקמה בחנות הצעצועים הגדולה מחלקה ענקית, העוסקת אך ורק בפורים, ובה תוכלו למצוא מכל טוב: תחפושות חדשות ותחפושות מוכרות - אין גבול לדמיון. 
במחלקה המיוחדת לפורים מחכה לכם מגוון גדול של תחפושות, מסכות ואביזרים מדהימים, שבעזרתם תוכלו להגשים כל חלום וללבוש כל דמות שתרצו להיות בפורים. אולי יהיה לכם קשה להחליט למה אתם מתחפשים, אבל כשתחליטו, תמצאו כאן כל מה שצריך לתחפושת מושלמת לתינוקות, לילדים ונוער וגם למבוגרים.
על הקולבים כבר ממוקמות תחפושות, שביניהן בולטות במיוחד השנה אלזה וסופיה ולצידן רפונזל וטרולים לבנות, ולבנים מטוסי על, גיבורי מפרץ ההרפתקאות ועוד.

 


בד בבד עם התחפושות שהן 'המילה האחרונה' כיום בשוק המותגים של התחפושות, לא שכחו ב'פיראט האדום' את התחפושות האהובות והוותיקות כמו: יובל המבולבל, סמי הכבאי, ספיידרמן, סופרמן ועוד מיני תחפושות אהובות לבנים, ולבנות תמצאו כאן פיות, נסיכות, שלגיות וכמעט כל דמות שעולה בדעתכם.
על הקיר ועל המדפים שבמחלקת פורים תלויות כנפיים מכל הסוגים לפיות, מלאכים ופרפרים, הינומות, זרים וכתרים לכלות ונסיכות, מטות קסם לקוסמים ולפיות, ולצדן מסכות לטקס של מפלצות ומסכות של שועלים, זאבים, חתולים וחיות אחרות, כולם מתוצרת 'שושי זוהר', שהמסכות שלה אינן חדלות להפתיע.

 

להקדים את הקניות לפורים? כדאי בהחלט.

 
המחלקה שהכינו לכם ב'פיראט האדום' לקראת פורים, מרווחת, מסודרת ומחכה לכם שתבואו להסתובב בה, ולבחור מתוך המגוון הענק של תחפושות. ואם תהיתם- כדאי לכם לשקול ולהיות בין המקדימים לבקר בה, על מנת להימנע מהלחץ והדוחק שבימים הקרובים לחג. כעת תוכלו להסתובב בנחת בין המדפים, למדוד, לבדוק ולבחור בזמנכם החופשי את התחפושת, המסכה והאביזרים שאתם הכי רוצים בפורים הבא עלינו לטובה, ולצאת מכאן עם תחפושת מושלמת במחיר מצוין. שכן המחירים סבירים ביותר- מחירי כל התחפושות במחיר של החל מ- 29.90 ₪.
בנוסף לכל הטוב הזה שבמחלקת חג הפורים, מוצעים לכם ב'פיראט האדום' בימים אלה מבצעים שונים המתפרסמים בדף הפייסבוק של ה'פיראט האדום'.


'הפיראט האדום'

כתובת:חטיבת גולני 43 אילת (מתחם "מבנה"), טלפון:08-6909066  

שעות: פתיחה:א'-ה'- 09:00-21:00  ו' 09:00-15:00 מוצ"ש- חצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:00.


חדשות אילת