פורים חינוכי ב'מצפה ים'

מאת: או-מד מדיקל ● 31/1/2017 13:18 ● מה נשמע 481
בבית הספר 'מצפה ים' בעיר לא נותרו אדישים לכתבה ששודרה בערוץ 10 על הילד אלון לוי מראש העין, החולה במחלת ה'דושן' חשוכת המרפא ● אי לכך יירכשו השנה כל משלוחי המנות לתלמידי בית הספר, מהעמותה שהקימה משפחתו של הילד, בניסיון לקדם את חקר מציאת התרופה למחלה
פורים חינוכי ב'מצפה ים'
משלוח מנות חינוכי. אפרת ששון

צילום: לימור חברוני

את פורים הקרוב יחגגו כל תלמידי בית הספר 'מצפה ים' בעיר עם משלוחי המנות שרכש בית הספר בניהולה של אפרת ששון, מהעמותה שהקימה משפחת לוי מראש העין לקידום מציאת תרופה למחלת ה'דושן'- מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. הכל התחיל לאחר שידור הכתבה על אלון לוי בן ה – 6.5 החולה במחלה. למרות קשיי ההתמודדות ולמרות העובדה כי עד היום לא נמצאה תרופה למחלה הקשה, לא מרימים בני משפחתו של אלון ידיים ועושים כל שניתן, על מנת להעלות את המחלה לתודעה הציבורית בארץ ולנסות לגייס כספים לטובת מחקר למציאת תרופה למחלה. לאחר שידורה של הכתבה המרגשת על אלון ומשפחתו בערוץ 10, כתבה בה סופר איך התגייסו תלמידי חטיבת הביניים 'היובל' בראש העין לטובת אריזת אלפי משלוחי מנות, שיימכרו לכל דורש, לטובת איסוף הכספים לעמותה, החליטה בשבוע שעבר מנהלת בית הספר 'מצפה ים' אפרת ששון, בעצה אחת עם וועד ההורים, לרכוש השנה את כל משלוחי המנות לתלמידי בית הספר כ- 550 במספר במחיר 10 ₪ מהעמותה.
אבל בכך לא הסתפקה המנהלת. בטקס השבועי צפו התלמידים בכתבה על אלון לוי ובכך לא רק למדו על קיומה של מחלת ה'דושן', אלא גם הבינו עד כמה יהיה השנה משלוח המנות שיקבלו בפורים מיוחד במינו.
עכשיו מקווים בבית הספר, כי בתי ספר נוספים בעיר יאמצו את הרעיון, וירכשו את משלוחי המנות לפורים הקרוב מהעמותה למציאת תרופה למחלת ה'דושן'.


לתרומה והזמנת משלוחי מנות- 054-5477829, 054-5477891. פייסבוק- "חיים לאלון" 

www.lifeforalon.org.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש