נואמים צעירים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 31/1/2017 13:23 ● מה נשמע 481
17 תלמידים משתתפים השנה בתכנית היוקרתית 'הנואם הצעיר' שמתקיימת זו השנה החמישית ביוזמת אגף החינוך בעירייה בשיתוף מרכז פסג"ה ומועדון רוטרי, יוזם התחרות הארצית ● השנה לראשונה, ישתתפו בתחרות גם נציגי כיתות ח' מבתי הספר התיכוניים.
נואמים צעירים

11 תלמידי כיתות ה'-ו' ו – 6 תלמידי כיתות ח', יתמודדו על התואר ה'נואם הצעיר' בתחרות עירונית, שתתקיים ב – 22.2, לאחריה תתקיים תחרות מחוזית, בה ישתתפו ארבעה נציגים (שניים מכל שכבת גיל), בתקווה כי בתחרות המחוזית, כמו בשנים קודמות, יעפילו תלמידי אילת לתחרות הארצית.
רגע לפני התחרות העירונית, הזמין ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ללשכתו כמדי שנה, את הנואמים הצעירים, ושמע מהם על ההיערכות לתחרות. "זה משאב שילווה אתכם כל החיים", ציין ראש העירייה ואיחל לכל אחת ואחד מהמשתתפים הצלחה רבה בהיערכות לתחרות ובתחרות עצמה. 
תכנית 'הנואם הצעיר' הינה תכנית לעידוד וקידום אמנות השכנוע באמצעות השפה, שמטרתה לקרב את הנוער אל אומנות הנאום, תוך צמיחה והעצמה אישית וחברתית לקראת חברה טובה יותר. את התכנית מנחה ומלווה מראשיתו אור חביב, מנהל האב אילת – המרכז לפיתוח יזמות, והיא כוללת עשרה מפגשי ההדרכה המתקיימים במרכז פסג"ה אילת, במסגרתה זוכים התלמידים לקבל כלים מקצועיים שיסייעו להם בתחרות עצמה וישמשו אותם גם בהמשך החיים. 
במהלך המפגש עם התלמידים, שמע ראש העירייה טעימות מנאומיהם, שעוסקים השנה בספורט כדרך חיים, אופניים חשמליים מתנה או סכנה, שילוב ילדים עם מוגבלות במערכת החינוך הרגילה, הטרדות מיניות בבתי הספר, סמים ואלימות ותרומת איברים. ראש העירייה המחזיק בכרטיס 'אדי' של המרכז להשתלות, ומתוקף כך נמנה עם מאגר החותמים על נכונות לתרומת אברים, איתגר את המשתתפים שעתידים לנאום בנושא תרומת איברים, בכך שבעזרת נאומם, שיקבל במה עירונית, נעודד תושבים להצטרף למאגר התורמים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש