תאמינו או לא - המאיר לבריות עושה נפלאות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/3/2017 10:26 ● ערב ערב 2804
שנה מעניינת ומאתגרת עברה על המאיר לבריות ● שנה בה כיכב בתקשורת – בערוץ 2, בערוץ 10, אצל 'גיא פינס', בתכניות רדיו שונות ובעיתונים ● כל כך הרבה דובר וסופר עד שמכל אלו לא הצלחנו לשמוע את קולו של המאיר לבריות, שעוסק בימים אלו בנוסף לכל השאר גם בגיוס תרומות לנצרכים לפני חג הפסח
תאמינו או לא - המאיר לבריות עושה נפלאות

 כשהמאיר לבריות הוזמן לפני כשנה לבית הוריו של הזמר דודו אהרון, אפילו הוא לא דמיין איזה באז תקשורתי יגרור המפגש הזה. היה זה חבר של ההורים שהזמין אותו לטהר את הבית, בעקבות הנתק שחל בין הזמר לבין הוריו סביב ארוסתו דאז. התקשורת סערה וגעשה. כולם חגגו סביב הסיפור של הרב שהגיע לטהר את בית ההורים והיו גם מי שכינו אותו ה'וודו של דודו'. כך או כך, שנה אחר כך השתנו פני הדברים אצל משפחת אהרון. האירוסין בוטלו, דודו ובת זוגתו נפרדו ושלום הבית עם הוריו חזר למשכנם.

אז מה באמת קרה שם?
"כל מה שעשיתי היה לטהר את המקום בו מתגוררים הוריו של דודו אהרון מאנרגיות שליליות, ולהכניס במקומן אנרגיות חיוביות. הוצאת אנרגיות שליליות והכנסת אנרגיות חיוביות לבתים או לעסקים אני עושה כל הזמן. שום כישוף לא כרוך בכך. אני לא עוסק בכשפים. כל מעשי הם מקדושה ולא מטומאה", מסביר המאיר לבריות. "אחרי שטיהרתי את בית הוריו של דודו אהרון מהאנרגיות השליליות והכנסתי בו אנרגיות טובות נפרד דודו אהרון מחברתו, וזו אולי ההוכחה שהזיווג אכן לא היה משמים ושהשנים לא נועדו זה לזו. מאז הסערה בתקשורת קשה לי לצאת לרחוב מבלי שאנשים עוצרים אותי בכל מקום בארץ. אנשים שואלים, מבקשים ברכות, מבקשים עזרה. יום אחד כשעצרתי באור אדום נכנס מישהו למכונית וביקש ברכה – הפכתי להיות סוג של 'סלב', וזו בהחלט לא המטרה והשאיפה שלי בחיים. המטרה שהעמדתי לעצמי בחיים היא לעזור לכמה שיותר אנשים".

 

מקבל מסרים מלמעלה


המאיר לבריות נולד עם יכולות לקבל מסרים מכוח עליון. בדומה לאימו גם הוא ניחן בכוחות אותן זיהה כבר בגיל צעיר. מאיר ניצל את יכולותיו אלו כדי לעזור לקרובים אליו ושמו הלך לפניו אבל הוא בחר לעסוק דווקא במלונאות. במשך תשע שנים הוא השתייך לרשת בתי מלון עד שלפני כשלוש שנים הגיעו אליו אימו וסבתו והורו לו להמשיך הלאה בחייו ולהתמקד בעזרה לאנשים. "יודעים עלייך בעליונים", אמרה לו אימו. "אתה צריך לעזוב הכל ולהתמקד רק בזה". מאיר לא חשב פעמיים ויצא לדרכו החדשה כשבהווה הוא נוסע בכל רחבי הארץ ועוזר לכל דורש. במפגש עם אדם הוא קורא אותו כמו ספר פתוח. מסרים מגיעים אליו מכוחות עליון בכל תחומי החיים: זוגיות, פרנסה, פריון, שלום בית, בריאות, חסימות, עין רעה וכל נושא אחר. הוא עוזר לכל אדם באשר הוא ללא הבדלי מין ודת. המסרים מגיעים למאיר לבריות עם הסברים מה על האדם לעשות כדי שהבעיות שלו תפתרנה, והוא מעביר את המסר לאדם שפנה אליו. אם חשבתם שהמאיר לבריות ייפה לכם את הדברים, תשכחו מזה. גדולתו של המאיר שהוא יאמר לכם הכל, לטוב ולרע, גם אם לפעמים יש לפעמים יש מי שלא כל כך אוהב לשמוע שהוא הלא בסדר.
"אני לא נביא, לא מכשף ולא רופא מרפא – אני מקבל מסר עם הסבר מה לעשות כדי לפתור בעיה ומעביר אותו לאדם שפנה אלי. כל היתר נתון בידיו. אם הוא נוהג בהתאם למסר שהעברתי לו  כל הסיכויים הם שהבעיה תיפתר", הוא אומר.
 הביקוש לעזרת המאיר לבריות הוא לא רק בקרב הישראלים. מגיעות אליו פניות גם מאנשים רבים מחו"ל. גם בין הישראלים וגם בין הפונים אליו מחו"ל יש מפורסמים לא מעטים, והמאיר לבריות עושה כל מה שהוא יכול כדי להגן על פרטיותם. במקרה של דודו אהרון קרה מה שקרה והמקרה דלף איכשהו לתקשורת. הפרסום שניתן לספור דודו אהרון לא היה על דעת המעורבים בפרשה ולא על דעתו של המאיר לבריות. לאחרונה אף הוזמן המאיר לבריות לחתונתו של נכדו של מר"ן עובדיה, לאחר שציין בפני המשפחה כי "בקרוב תהייה שמחה במשפחה" וגם צדק.

בעקבות הסערה התקשורתית והפרסום הרב שזכית לו בעקבותיה, ומשום שמספר הפונים אליך הולך וגדל, פשטה שמועה שאתה ומשפחתך עזבתם את אילת. האם זה נכון?
 "כלל וכלל לא", משיב המאיר לבריות. "אני ומשפחתי מתגוררים באילת, אבל אני מגיע לכל מקום בארץ בו אני יכול לעזור. אני מתגורר באילת וכמובן שאני  מקבל גם באילת את הפונים אלי ועושה כל שביכולתי להקשיב, לשמוע להבין ולעזור לאנשים לפתור בעיות בכל מקום בו הם נמצאים".

ומה לגבי הסקפטים?
מזכירתו של המאיר לבריות מבהירה: "מי שמתקשר אלי לתיאום פגישה ואני שומעת עליו שהוא סקפטי, אני שולחת אותו לעשות שיעורי בית. לקרוא בפייסבוק סיפורים ותגובות. אני לא מנסה לשכנע כלל. אין כמו לשמוע מגוף ראשון אנשים שנפגשו עם המאיר לבריות ואת החוויות שהם עברו. אפשר להיכנס לכל כותב באישי ולשמוע ממנו ישירות על המפגש אצל הרב ועד כמה הוא השפיע".

 

עוזר לקראת פסח


בימים אלו שלפני חג הפסח שם לו המאיר לבריות לעזור לנצרכים גם בארגון מוצרים לחג. לדבריו בימים אלו מגיעים אליו פניו תרבות של אנשים שצריכים סיוע והוא מצידו מארגן ככל יכולתו תרומות מזון וציוד לכל דורש. רק בסוף השבוע האחרון הוא הצליח בזכות קשריו לארגן תרומה גדולה של מזון לנצרכים, שתופנה כמובן למשפחות אילתיות שיוכלו להעביר את החג בשמחה. בהזדמנות זו מבקש הרב להבהיר כי תרומות יתקבלו בברכה ויועברו לנצרכי העיר.


לפרטים ותרומות- 053-4965499 (עד כניסת השבת ולאחר צאתה).


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש