עדן רוק Eden Rock

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/4/2017 10:11 ● ערב ערב 2808
מטפלת רפואית -Basic Medical Massage ● שיאצו, רקמות עמוקות, עיסוי לימפתי, אבנים חמות, פילינג גוף, כוסות רוח, עיסוי שוודי, אייורוודה, עיסוי משולב, טיפול בנשים בהריון ועיסוי זוגי (הכולל כוסות יין ושוקולד במתנה)
עדן רוק Eden Rock

באלכסנדרה יעיש, המטפלת המקסימה, אי אפשר שלא להתאהב. דרכיה דרכי נועם, רוגע ושלווה. אלכסנדרה מצויה בתחום העיסוי הרפואי ובשאר התחומים הנ"ל כבר למעלה מ- 20 שנה, ובאמתחתה נסיון רב, סבלנות ואהבה למקצוע. לשאלתי לפשר שם העסק, מסברת אלכסנדרה את אוזני ואומרת: "עדן בא מהשם גן עדן, אני רואה באילת גן עדן קטן עם ים מהמם והרים סביב לו, וההרים בנויים סלעים - על כן הוספתי את המילה Rock - סלע, יציבות וחיבור לאדמה".

 

 

את הקליניקה הפרטית שלה פתחה אלכסנדרה ממש לפני חודשיים, והיא נמצאת בביתה, במקום שליו ורגוע, התורם רבות לרוגע המטופל. אלכסנדרה מכניסה אותי לחדר הטיפולים, ומיד אני חשה באווירה: חדר מסודר וריחני, מזמין ופרטי, מיטת טיפולים יפה למראה ולבטח נוחה ביותר. לפני כל טיפול, מקבל המטופל שאלון בריאות וכן עובר תשאול לגבי מצבו פרטים שמתועדים ומתוייקים בתיק טיפולים מאורגן. בחדר מסודרים בסדר מופתי כלי וחומרי הטיפול: אבנים חמות, שמנים ארומתרפיים וחומרי פילינג כגון: שמן שקדים טהור, שמן שומשום, שמן לוונדר, שמן נענע, פילינג גוף מים המלח ועוד, בהם היא משתמשת לפי סוג העור, מצבו הבריאותי של המטופל וסוג הטיפול. בפינה אחרת של החדר תוכלו למצוא את מזוודת כוסות הרוח - המשמשות בעיקר להזרמת דם לאזור בגוף הזקוק להן, כדי להקל על כאבים, לסייע בטיפול בדלקות כמו למשל דלקת ריאות ועוד. טיפול נוסף אותו תוכלו לקבל בקליניקה הוא טיפול שיאצו, טיפול בלחיצות על המרידיאנים של המטופל בהתאם לבעיה שלו, פיסית - למשל להשלמת טיפול פיזיותרפי או פסיכולוגית. כל הטיפולים באווירה נעימה, עם בושם ספציפי לטיפול באוויר ועם מוסיקה נעימה.



מבצע לרגל הפתיחה: 180 ₪ בלבד לכל סוגי המסאז'ים: שוודי, אבנים חמות ומשולב, למשך 60 דקות.



בקליניקה של אלכסנדרה, תמצאו את כל התעודות שמסמיכות אותה לבצע את כל הטיפולים, כאשר באמתחתה כאמור 20 שנות נסיון. את דרכה בתחום החלה בצרפת, שם למדה עיסוי רפואי ואף עשתה סטאז' וקיבלה תעודה. לאחר מכן למדה גם את תחומי העיסוי הלימפתי והארומתרפיה. כאשר הגיעה לאילת, עבדה במכונים שונים ברחבי העיר, ולאחר מכן למדה את תחום השיאצו במשך שלוש שנים ב'רידמן'. לאחרונה, כאמור, יצאה לדרך עצמאית.
אלכסנדרה חרטה על דגלה: נסיון רב שנים, מקצועיות, תעודות, דיסקרטיות, פרפקציוניזם, חומרים ואביזרים האיכותיים ביותר, אהבה למקצוע וחתירה לעומק להבנת בעיית המטופל והתאמת הטיפול הטוב ביותר עבורו, התעדכנות בחידושים בתחום מדי כמה חודשים. ולא פחות חשוב - הפרדה של 20 דקות לפחות בין מטופל למטופל - ליעילות טיפול מרבית וכן לפרטיות כל מטופל ומטופל.


עדן רוק – אלכסנדרה יעיש

 

054-3655751

 

אנפה 4008/18, קומת קרקע (מול מרכז 'מור').

בפייסבוק: Eden-rock Clinique


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש