חדשים בקהילה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: ● 3/5/2017 13:14 ● מה נשמע 494
מאות מתושבי אילת, הורים לתינוקות עד גיל שנתיים, נהנו מהפנינג קבלת תינוקות לקהילה שהתקיים במתנ"ס שחמון ובמרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה זו השנה החמישית ● לכל תינוק הוענק כרטיס הטבות לפעילויות המיועדות לגיל הרך ברשת המתנ"סים ובחנויות בעיר ● כמו כן הוענקה לתינוקות חולצה "אני אילתי - נולדתי ביוספטל", מתנת בית החולים 'יוספטל' ● לצד עמדות מידע וייעוץ, פינות עיסוי, ג'ימבורי והפעלות זכו האימהות והתינוקות להצטלם עם חמודי התינוק של הכללית ומהופעה של לולי האפרוח מערוץ לולי
חדשים בקהילה

ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי ומנהל בית חולים 'יוספטל' ומרחב אילת - ד"ר אלדר ברקוביץ', נראו מרוגשים נוכח מאות הפנים המחייכות של התינוקות והוריהם. כחלק מהתכנית, שר ראש העירייה את השיר "אלוהים שלי רציתי שתדע" בליווי נגינה על סקסופון של מנהל בית החולים. גם השנה התקיים האירוע כיוזמה משותפת של רשת המתנ"סים - מתנ"ס שחמון, המרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה, המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה, בית החולים 'יוספטל' ושירותי בריאות 'כללית' אילת, כחלק מחזון הכללית הרואה חשיבות בקשר עם הקהילה ובמסגרת זו מובילה ביחד עם העירייה וגורמים נוספים את תוכנית "עיר בריאה". מדיווח של בית החולים עולה, כי בשנה החולפת נולדו בבית החולים 'יוספטל' 900 תינוקות. 

 

כדאי שתדעו


במסגרת האירוע, ביקרו הורים וילדים רבים בעמדות מידע וייעוץ של טיפת חלב והכללית, שהוצבו במקום, ביניהן: מרכז בריאות הילד, התפתחות הילד, תזונאית לאימהות אחרי לידה ותינוקות, כללית סמייל (רפואת שיניים), כללית רפואה משלימה, יועצת הנקה, פיזיותרפיסטית, יועצת שינה, סדנת חבישות, עמדת צילום עם "חמודי" - התינוק של הכללית ועוד. עוד הוצעו באירוע דוכני מידע, פרסום וחלוקת הטבות : סופר פארם שחמון, הפיראט האדום, H&O, פלאש צילום, הממלכה המתוקה של שירן, טכנו אמין, עולם היצירה והסטוק ועוד. לצד זאת, נהנו ההורים והילדים מהפעלות וסדנאות, שהועברו על ידי צוות אגף הגיל הרך וצוות מתנ"ס שחמון: עיסוי תינוקות, סדנאות יצירה (לאחים), ג'ימבורי,  בועות סבון, פינת ליטוף בעלי חיים ומופע מרכזי של ליאורה שלזינגר, מאיה פרידמן ולולי מערוץ לולי "רגע של חיבוק". הילדים וההורים כל כך התרגשו לפגוש את לולי ונהנו ממופע והפעלה.
חלק מיוחד באירוע הוקדש לארבע אימהות: עדי מצליח, אנה קגנה, קטיה קוגליוב ואמלי חסן, שהגיעו בחודש נובמבר להפנינג "אתם בהריון" (מצורפת תמונה שלהן עם ראש העירייה), והשתתפו בשבוע שעבר בהפנינג קבלת תינוקות כשהן חבוקות בתינוקות הפרטיים שלהם. במעמד האירוע זכו האימהות לתעודה ותמונה נוספת עם ראש העירייה והפעם כמובן עם התינוקות. לקראת סיום האירוע נערכה הגרלה לכל המשתתפים שנרשמו מראש לאירוע והוגרלו פרסים רבים מתנת המרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה, הפיראט האדום, סופרפארם שחמון ו- H&O. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש