ROLEX בים האדום

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/5/2017 14:21 ● ערב ערב 2809
Rolex הוא הרבה יותר ממותג שעונים יוקרתי ● Rolex נחשב מזה שנים רבות לסמל סטטוס, אחד ממאה המותגים המוכרים והנחשקים בעולם ולמותג הנחשק ביותר בקרב שעוני היד ● המותג Rolex החל את דרכו ב-1908 באנגליה, אך עבר ב-1919 לשוויץ, על מנת להקטין את עלויות המכסים על חומרי הגלם של השעון, שכללו מתכות יקרות ככסף וזהב
ROLEX בים האדום

יצרני שעוני Rolex היו הראשונים להציע מכסה שעון עמיד במים, את השעון הראשון המציג תאריך על לוח השעון, את השעון הראשון שמציג שני אזורי זמן בו זמנית והיו הראשונים שהשיגו אישור כרונומטר עבור שעון יד Rolex.  החברה השתתפה בפיתוח מנגנון קוורץ הרווח כיום בשעונים והיתה לחברה הראשונה שהציגה שעון יד העמיד בעומק של עד 100 מטרים.

Rolex צברה גם מומחיות בשעונים המותאמים לתנאים אקסטרימיים. כך למשל, יצרה החברה סדרות שעונים המיועדים לצוללני עומק, לטייסים ולמטפסי הרים. שעוני החברה אף הגיעו לעומק של 10,916 מטר מתחת לפני הים ול-8,488 מטר מעל בכיבוש האוורסט. בחסות Rolex, מתקיימים אירועי ספורט רבים ומוכרים ברחבי העולם, בהם טורניר הטניס ווימבלדון, מרוץ המכוניות דייטונה, מרוצי יאכטות, מרוצי סוסים, גביע סולהיים בגולף ועוד.

 

 

שעוני Rolex עשויים מיציקה אחת של מתכת יקרה כגון זהב 18 קראט, פלדת אל חלד או פלטינה העוברת תהליך חישול הכולל לא פחות מ- 150 שלבים, זאת לשם יצירת ההגנה המושלמת מפני חדירת מים ומפני תנאי שטח קשים. כל שעון המיוצר על ידי Rolex עובר בדיקה מחמירה האורכת שלושה חודשים, בהם מובטחת איכותו ונבדק תפקודו ודיוקו לאורך זמן בתנאים שונים. Rolex מייצרת את דגמי השעונים המפורסמים והמבוקשים בעולם, ביניהם:Submariner, Daytona, Yacht-Master, President, GMT Master ועוד. לשעוני Rolex אחריות בינלאומית בת שנתיים. חברת ארו-אסיה, היבואנית הבלעדית של שעוני Rolex  בישראל, מעניקה ללקוחותיה שנה נוספת של אחריות על השעון במרכזי השירות שלה.

שעוני Rolex הינם מושא לזיופים רבים. על מנת להבדיל בין זיוף לבין שעון מקורי, ארו אסיה מספקת במרכז השירות שלה שירות לקביעת מקוריות השעון ותעודה המעידה על אותנטיות לאחר הבדיקה.

מרכז שירות נמצא בצמוד לחנות בתל אביב ברחוב אבן גבירול. שם ממוקמת גם המעבדה המשוכללת והחדשנית, שנבנתה על פי הנחיות, התקן ובפיקוח Rolex.

השענים נשלחים תקופתית להשתלמויות במרכז Rolex בג'נבה על מנת להתמקצע, להתחדש ולהתעדכן בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול.


את שעוני Rolex ניתן להשיג באילת: Watch Show, שדרות לה בולבארד, מלון רויאל גארדן.


 טל: 08-6337002


ארו-אסיה בע"מ יבואנים בלעדיים.
לפרטים נוספים בקרו באתר האינטרנט www.Euro-Asia.co.il, בפייסבוק Euro-Asia ובאינסטגרם rolexeilat


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש