שאולי שירותי רכב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/5/2017 16:29 ● ערב ערב 2813
מוסך מורשה אופל, רנו, ניסן ודאצ'יה ● יחס אישי, הגינות ושירות מכל הלב ● והכי חשוב - אתה יכול לישון בשקט ולדעת שהרכב שלך בידיים הכי טובות, ותיקות ומקצועיות שיש ● אמרתם שאולי - אמרתם הרופא הכי טוב לרכב שלכם
שאולי שירותי רכב

אי אפשר להתחיל בלי כמה מילים חמות. הגעתי למוסך 'שאולי שירותי רכב' באחד מימי השבוע, ומיד נגלה לעיני מוסך מסודר לעילא ולעילא, שכל אחד בו מברך אותך לשלום ומנסה לעזור לך במהירות האפשרית, ממש כמו משפחה. מיד הובילו אותי למשרד של שאולי בכבודו ובעצמו, והתפתחה לה שיחה מדהימה ומעניינת על רכבים, קידמה, אנשים, שירות ומה שביניהם עם שאולי - אדם מעניין ומרתק, שאני קוראת לו הד"ר של המכוניות, שהרי היום רוב המכוניות מטופלות בעזרת מחשבים, ואיתורי התקלות נעשים בצורה שונה, או כמו שאומר לי שאולי "היום צריך לצאת מהקופסה, להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק, להשתלם בהמון קורסים כדי ללמוד לעומק את כל הקידמה הזו, ואני אדם שלא מוותר עד שאני יודע הכל, אז יש ימים שלאחר שאני סוגר את המוסך, אני יכול להעמיק בלימוד באינטרנט וללמוד ללמוד. אני מאוד אוהב ללמוד ולדעת לפתור כל בעיה. לא ייצא מכאן רכב שלא ידענו אני וכל עובדיי, 14 במספר, בעבודת צוות, איך לטפל בו (חלקם יעבדו על החלק המכני, וחלקם - על החלק הממוחשב). ואם אני לא מצליח, אני מתייעץ עם כל מי שאפשר, ולו רק שהלקוח יהיה מרוצה ויידע שהוא בידיים הטובות ביותר".

 


מוסך 'שאולי שירותי רכב' קיים בנוף האילתי משנת 2005. בתחילה עבד המוסך עם רכבי BMW בלבד מצוייד בליפט אחד. בהמשך הפך המוסך לכללי לכל סוגי הרכב. לאחר מכן פנו למוסך החברות אופל, רנו, ניסן ודאצ'יה, והמוסך הפך למוסך מורשה של החברות הללו, כאשר בין היתר, ניתן לרכוש במוסך מכוניות מהחברות הללו באירועי מכירה מיוחדים. כיום תוכלו למצוא במוסך 10 ליפטים, "כאשר אצלנו תמיד יש 2 ליפטים פנויים מוכנים לטובת נהגי המוניות שבאמת זקוקים לפרנסתם לרכב באופן מיידי", אומר שאולי. 
במוסך 'שאולי שירותי רכב' תוכלו לקבל את כל סוגי הטיפולים והתיקונים, הכל כולל הכל - למעט עבודת פחחות - בה המוסך עובד עם קבלן משנה. אם זה חשמל, מיזוג אוויר, מכונאות, טיפולים, הכנות לטסט וכו' לפרטיים, למוניות, לג'יפים, למכונית של חברות השכרה גדולות ובכלל. בקרוב, יחלו לעבוד גם עם הצבא.
כאמור, שאולי יוצא להשתלמויות חדשות לבקרים כדי לדעת הכל. רק לאחרונה סיים קורס של אוטו-טק (אוטוטרוניקה) - הסמכות חדשות של המדינה - במיזוג, בחשמל ובמכונאות, שהרי היום הכל ממוחשב, וכמעט רוב המכוניות היום מתחברות למחשבים לאיתור בעיות, תיקונים וטיפולים. "שלא לדבר על כך שהכל הולך לקראת מכוניות חשמליות, על כן אסור לשקוט על השמרים וצריך ללמוד כל הזמן", אומר שאולי ומוסיף: "לשם כך, אצא בקרוב להשתלמות של מאסטרים ברכבים היברידיים בגרמניה".
ב'שאולי שירותי רכב' חרטו על דגלם: מקצועיות, נסיון, אמינות, הגינות, שירות, חומרים וחלקים איכותיים וכמובן - רמת מחירים סבירה. בהקשר לזה אומר שאולי: "אני חושב שהגינות היא הדבר הכי חשוב, לתמחר ביושר, לתת שירות אמיתי שכולל הסבר מפורט לכל לקוח מה התקלה, איך מטפלים בה, להראות לו אותה כשהאוטו על הליפט, שירגיש בטוח. לחשוב היטב לפני שעושים משהו, ואם צריך סיעור מוחות, אנו יושבים כולנו – עד שיוצא עשן לבן... היום לקוחות מתעניינים במה יש לרכב, ובצדק. ובשביל זה אנחנו כאן לתת את השירות הזה עם כל הידע שצברנו במשך שנים וצוברים כל הזמן".


שאולי שירותי רכב, כתובת: רחוב התבונה 10,
 טלפון: 08-6336151, פקס: 08-6336152.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש