איריס אריאלי - מאפרת מקצועית

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 29/5/2017 16:33 ● ערב ערב 2813
מתכננות אירוע ורוצות להיראות במיטבכן? איריס תדע להתאים את האיפור לאירוע המתוכנן
איריס אריאלי - מאפרת מקצועית

איריס היא מאפרת מקצועית המתמחה בכל סוגי האיפור - לכלות  - גם לערב החינה וגם לערב החתונה, לבנות מצווה, לאמהות שלהן ולשאר בנות המשפחה, ולכל אירוע  שבו אתן רוצות להיראות יפות וזוהרות,  שכן איריס, בנוסף להיותה מקצועית ביותר ובקיאה בכל סודות האיפור, עושה את עבודתה מכל הלב ובאהבה.

איריס, ילידת באר שבע, הגיעה לאילת בגיל שבע עם משפחתה ומאז היא כאן, למעט שש שנים אחרי שירותה הצבאי, בהן חייתה במרכז. כעבור שש שנים, חזרה הביתה לאילת ולמשפחתה.

 

 

מאז היא זוכרת את עצמה, משך אותה עולם הזוהר, הפרסום והיופי ותמיד אהבה לאפר ולהתאפר.
לפני שנתיים החליטה ללמוד משהו שיהיה גם מעשי וגם משהו שהיא אוהבת ובחרה במקצוע האיפור הקשור לעולם האסתטיקה והטיפוח שתמיד היה חלק ממנה.
איריס למדה ב'איל מקיאג'' באילת ומאז זה מה שהיא עושה - גם כמקצוע וגם מתוך אהבה.

היא עושה את עבודתה במקצועיות ומכל הלב, והתוצאות מדברות בעד עצמן. היא מקבלת לקוחות גם בביתה וגם מוכנה להגיע אליהן הביתה או לבית המלון.

"אני מגשימה לכל אחת סוג של חלום ובאותו זמן מגשימה סוג של חלום אישי שלי, שכן עולם הזוהר והפרסום תמיד היה קיים בי ואני עושה הכל באהבה כדי שכל מי שאני מאפרת תיראה יפה וזוהרת ותאהב את מה שהיא רואה במראה".


איריס אריאלי - מאפרת מקצועית, טלפון ליצירת קשר: 0507693220, לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לפייסבוק 'איריס אריאלי מאפרת מקצועית'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש