חדש חדיש הכי חדיש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/5/2017 16:45 ● ערב ערב 2813
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכם שתאספו אותם מהחנויות ● לכל מי שמרגיש חובה להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש

 

כפר השעשועים - מוצרי טקסטיל ממותגים

 

הדמויות האהובות במגוון מוצרים, כפכפים, פיג'מות, בגדי ים ועוד.

כפר השעשועים, מרכז חנויות 'ביג'. לפרטים נוספים: 08-6315468.


 

סופר סטוק - מסגרות דקורטיביות לתמונות​

 

במקום להכניס את תמונותיכם לאותה מסגרת משעממת, אתם מוזמנים להגיע ל'סופר סטוק' שבאזור התעשייה, שם תמצאו מגוון ענק של מסגרות לתמונות המשפחתיות, הזוגיות והאישיות שלכם.

מגוון ענק של מסגרות בגדלים שונים ובמחירים שווים.

סופר סטוק: רחוב הסתת 7 אזור התעשייה.


 

זול סטוק

 

פסלים ואביזרי נוי לגינה או לכל מקום אחר בבית שמתאים, תורמים למטרה של עיצוב השטח.  מלבד פרחים בלבד בגינה לחפצי הנוי שמוסיפים לצידם יש תוספת לא מבוטלת של יופי, עיצוב וסטייל.

ב'זול סטוק' תוכלו למצוא מגוון ענק של אביזרי נוי שיתאימו לכם לגינה אבל לא רק. בידכם השליטה היכן להציב. המחירים בהחלט שווים.

רחוב חטיבת גולני 38 מרכז 'מבנה', צמוד ל'פיראט האדום'.


 

ריקושט

 

המותג 'ג'ק וולפסקין', בבעלות חברת 'בלקסטון' האמריקאית, נחשב לאחד המותגים המובילים באירופה בתחום מוצרי הטיולים, שטח, ספורט, פנאי ואופנת מטיילים. לחברה שהוכתרה כמותג ה-Outdoor המוביל באירופה על פי מגזין המטיילים  Outdoor marketיש סניפים בכל רחבי העולם וגם באילת כמובן בסניף 'ריקושט' שבמרכז 'ביג'.

מתכננים טיול תרמילאים בקרוב? עם קולקציית הבגדים מבדים העשויים סיבים קלים, ובעלי יכולת גבוהה לשמירה על חום הגוף ונידוף זיעה, 'ריקושט' היא החנות המושלמת בשבילכם.

להשיג, בריקושט, מרכז 'ביג'.


 

G&M - שמעתם כבר על המחיר המטורף של חנות האופנה G&M ?

 

רק 20 ₪ בלבד לחליפות ילדים של אלזה, מואנה, הלו קיטי, ברבי, תותית, יחידת החילוץ ועוד המון חברים וחברות שהקטנות שלכם אוהבות.

עכשיו במחיר הכי שווה שיש...

כתובת: חטיבת גולני 10.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש