בואו לחגוג עם יאכטות אילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/6/2017 14:11 ● מה נשמע 501
מתכננים אירוע? בר/בת מצווה, חתונה, חינה, יום הולדת, ימי גיבוש? ● רוצים שהאירוע יהיה שונה, ייחודי, מרתק ומהנה במיוחד? ● 'יאכטות אילת' מציעה לכם לתכנן את האירוע על אחת מחמשת הספינות שלהם, ולהפוך אותו לשונה וייחודי
בואו לחגוג עם יאכטות אילת

מזה כ- 35 שנה מפליגות הספינות של  'יאכטות אילת' במי הים האדום וגורמות לקהל האלפים שכבר הפליגו בהן הנאה מרובה.
את 'יאכטות אילת' הקימו עדינה ואלי רוזנס, וכשפרשו לגמלאות, העבירו את ניהול העסק למושיקו בנם ולרעייתו קרוליין, שהזרימו קצב ודם חדש לעסק, והביאו את רמת ההפלגות ביאכטות שלהם לרמה של הפלגות תענוגות, כמו אלו שבריוויירה הצרפתית ובמונטה קרלו.
ב'יאכטות אילת' עושים הכל כדי שתיהנו - מגדילים את צי הספינות ומשיקים יוזמות חדשות כמו הפיכת הספינות שלהן לשילוב של לונה פארק ואולם אירועים מפואר, וחוגגים עליהן אירועים מדהימים ומהנים תוך כדי הפלגת תענוגות במפרץ אילת.

 

 

חגיגה לכל כמות ולכל כיס


צי היאכטות של החברה מונה חמש יאכטות מדהימות, שכל אחת מהן מיוחדת במינה ועל סיפונה של כל אחת מגוון של אטרקציות. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הספינה, להגיד מה אתם רוצים בהפלגה או באירוע שלכם, ו'יאכטות אילת' יגרמו לזה לקרות.

  • אם קהל האורחים שלכם מונה 200 עד 220 איש, הזמינו אותם לחגיגה על ה'אטלנטיס' או על 'קפטן פיליפ', שתי יאכטות גדולות המציעות לכם לונה פארק על הסיפון -מגלשות, מתנפחים במים, פינות סטלבט וג'קוזי, כסאות שזוף, רחבת ריקודים וארוחה לפי תפריט שיבחר על ידכם באולם ממוזג. הוסיפו לזה צוות צעיר וקופצני העומד לשירותכם מכל הלב ותקבלו חגיגה מפוארת ועליזה שלא תשכחו זמן רב.
  • אם קהל האורחים שלכם מונה עד 100 איש, מוצעות לכם 'יאכטה אילת' ו'הלאמי'- שתי ספינות מפרשים עשויות עץ בסגנון ימי הפיראטים העליזים, שגם עליהן תוכלו ליהנות ממגלשות, טרמפולינות וג'קוזי, ארוחות  לפי תפריט שייקבע על ידכם וריקודים לצלילי מוסיקה שאתם בוחרים.
  • לקהל של עד 80 חוגגים, מוצעת חגיגה על ספינת הזכוכית 'גלקסי', המציעה חוויה מיוחדת לגיל הצעיר יותר. שילוב בין מצלול זכוכית שבו אפשר ליהנות מהדגים והאלמוגים והיופי המדהים של הים האדום, בשילוב לונה פארק על הסיפון, מוסיקה, ותפריט. כל אלו מותאמים לילדים, כמו גם הפעלות עליהם מנצחים מפעיל ומנחה, ההופכים את ההפלגה לחגיגה מיוחדת ולא עוד סתם עוד יום הולדת.
  • אילתים, רוצים להרשים את האורחים שלכם ממרכז וצפון הארץ ואולי גם מחו"ל? 'יאכטות אילת' מציעים לכם אטרקציה מיוחדת - הפלגה "ים בה אקשן", שמשלבת הפלגה במפרץ אילת, מוסיקה מצוינת ואוכל טוב, באולם ממוזג מפואר עם לונה פארק על אחת מחמשת הספינות של 'יאכטות אילת', במחיר מוזל מיוחד לתושבי אילת.

צרו קשר : 08-6316661 או באתר או בפייסבוק 


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש