זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 2/1/2018 15:47 ● מה נשמע 529
תנופת הבנייה באילת מתחדשת ● מאיר יצחק הלוי ישאר בשלטון קדנציה נוספת ● גל התיירות בעיר נמשך, וגם נבחר ציבור שיעמוד באור הזרקורים בפרשייה לא נעימה ● כל אלו ועוד צופים קלפי הטארוט לקראת השנה החדשה
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

מה חוזים  לנו הקלפים לשנת 2018?

 

מיסטיקנית הבית שלנו, רחל ארז מונבלט, הפותחת בקלפי הטארוט, ערכה לנו גם השנה, כמיטב המסורת, את הפריסה השנתית עם תחילתה של שנת 2018. אז מה צופים הקלפים לעיר אילת? לראש העירייה מאיר יצחק הלוי שינסה לשמור במהלך השנה הקרובה על תפקידו ועל ישראל בכלל?

 

"המצב באילת סביר"


כבר בתחילת הפריסה מאותתים קלפי הטארוט על חידושה של תנופת הבנייה באילת. "נצפית יוזמה ייחודית להביא לעיר תושבים חדשים בתנאים מיוחדים", אומרת רחל, " כך שמחירי הדיור צפויים לזנק שוב, אחרי שנה של שקט יחסי". 

בתחום התיירות מנתחת מונבלט ואומרת: "גם בשנת 2018 התיירות באילת אמורה להמשיך להיות טובה כמו בשנת 2017. טיסות ה'לואו קוסט' ימשיכו לנחות בשדה התעופה 'עובדה' בהמוניהן וברגע שייפתח השדה החדש, היעדים וכמות הטיסות יגדלו בצורה משמעותית. ולמרות זאת, תושבי העיר הפרטיים לא ירגישו את העלייה בהכנסות באופן ישיר, אלא רק בתי המלון שייהנו מתפוסות גבוהות גם בעונת החורף והעוסקים בהשכרת חדרים, מה שאומר שהרמה הכלכלית באילת לא צפויה להשתפר באופן פרטני".

לגבי האפשרות לשינוי בשלטון המקומי בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעיר במרוצת השנה אומרת רחל: "קלפי הטארוט לא חוזים שינוי ולו מהעובדה שלא קיים מועמד רציני להחליף את ראש העירייה המכהן ולפחות על פי הקלפים מאיר יצחק הלוי צפוי להמשיך  לקדנציה נוספת". באותה נשימה היא ממהרת לציין: "אחד ממקורבי ראש העירייה צפוי להיות באור הזרקורים השנה בשל מחדל (האשמה בדבר מרמה, אולי בתחום מחלקת ההנדסה).

 

ולפחות על פי הקלפים מאיר יצחק הלוי צפוי להמשיך  לקדנציה נוספת"
זה רק עניין של זמן עד שאירוע נקודתי יסלים את המצב"

 

לגבי מצבה כלכלי של אילת: "העיר ממשיכה את שנת 2017 בהצלחה. העיר תארח הרבה מאוד כנסים איכותיים והתיירות הנכנסת תפרח, שוב, נתונים שיגרמו לפרנסה טובה למלונות ולאנשי התיירות בכלל (בלבד). בהקשר לזה הקלפים מרמזים על כך כי ראש העירייה 'מבשל' יוזמה כלשהיא שתכניס כסף לקופת העיר, מתוך אותה תיירות נכנסת".

לשאלת המצב הביטחוני באזור אילת אומרת מונבלט: "האיום מסיני מתגבר, דאע"ש מתחזקים בסיני, הרבה מחבלים שברחו מסוריה ועירק מתרכזים בסיני. דאע"ש משתכלל ויש צורך לתת לזה את הדעת. הצבא נערך לכל התרחישים, בשיתוף פעולה עם המצרים. גם השנה יימשכו החששות מפני ירי טילים לעבר אילת וניסיונות חדירה דרך הגבול הקרוב על כביש 12".

 

"סיכויים להסלמה במישור הצבאי מדיני"


אנחנו עוברים לתחזית מדינית. רחל מערבבת שוב את הקלפים ומבצעת את הפריסה. היא מסתכלת ופותחת בראש הממשלה: "יש נגדו חשדות גדולים במיוחד באחד התיקים. יש סיכויי גבוה שימליצו להעמיד אותו לדין ולדעתי יצטרכו להקדים את הבחירות בגלל החשדות".

המצב הכלכלי: "ממשיך להשתפר. לצערי, ההבדל בין המעמדות ימשיך לגדול, אבל לישראל תמשיך להיות כלכלה חזקה גם בשנת 2018".

 

יש סיכויי גבוה שימליצו להעמיד אותו לדין ולדעתי יצטרכו להקדים את הבחירות
יהיה קונפליקט צבאי בתקופה של טראמפ, אבל לא בטוח שזה ייקרה כבר השנה"

 

המצב הביטחוני: "הסיכוי למלחמה עולה בגלל שהמלחמה בסוריה תיגמר בתחילת השנה הנוכחית. חיזבאללה יחזור ללבנון והסורים יתחילו לבנות את המדינה שלהם בחזרה. הם לא ייזמו מלחמה, אבל המלחמה יכולה להתפתח בלי שאף אחד באמת ירצה. תקרית בגבול, רקטה שנורתה מעזה ופוגעת באזרחים וכדומה. הסיכוי למלחמה יזומה הוא נמוך, אבל הסיכוי למלחמה מאירוע שמתפתח ומאבד שליטה- עולה. כרגע, אף לא אחד מהצדדים רוצה מלחמה, מסיבותיו שלו, אבל זה רק עניין של זמן עד שאירוע נקודתי יסלים את המצב".

השלטון באירן? רחל מסתכלת על הקלפים ומשיבה: "לדעתי לא יהיה מהפך באירן. המשטר שם, כהרגלו, יידע לטפל בהפגנות כמו שטיפל בהם בעבר. אמנם שככל שיהיו יותר הרוגים, ככה יעלה הסיכוי להסלמה ולהגדלת ההפגנות, כמו שקרה בסוריה, אבל האירנים קצת יותר מוכנים, והם יידעו לטפל במצב ביד קשה".

לגבי שלטונו של טראמפ אומרת רחל: "זו שאלת השאלות. כולם כבר הבינו שהוא לא פראייר, אבל הוא שומע הרבה מאוד ליועצים הצבאיים שלו והם לא כל כך מהר ששים לצאת למלחמות. טראמפ ינסה למקם את עצמו בשנה הקרובה בין בוש הבן, שיצא למספר מלחמות, לבין אובמה, שלא יצא לאף מלחמה בקדנציה שלו. יהיה קונפליקט צבאי בתקופה של טראמפ, אבל לא בטוח שזה ייקרה כבר השנה".

ורחל מסכמת: "בסך הכל שנה יחסית שקטה באילת, בארץ ובעולם, בלי הרבה מהפכים. שנה שאם בעולם יידעו לנתב לכיוון החיובי, תוכל גם להפוך לשנה טובה".
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש