מביאים לעיר את המהפכה שמשנה את עולמם של אוהבי ההמבורגרים

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 3/1/2018 10:21 ● ערב ערב 2844
כל אוהבי הבורגרים כבר מכירים מזה זמן רב את הקונספט של רשת 'בורגרים', הרשת שמשחררת את המתקשים להחליט מהחלטה איזה בורגר בדיוק הם רוצים עכשיו ● רוצים בורגר פיקנטי? צמחוני או אולי בורגר עוף? ב'בורגרים' אתם יכולים ליהנות מ- 2-3 וגם יותר טעמים בארוחה אחת
 מביאים לעיר את המהפכה שמשנה את עולמם של אוהבי ההמבורגרים

רשת 'בורגרים' גאה להיות הרשת הראשונה בתחום ההמבורגר, המציעה לקהל הלקוחות קונספט שונה וייחוד המהווה שינוי מרענן, גם באמצעות מגוון הבשרים בארוחה אחת וגם בלחמניות הטריות והסלטים הטריים והכל במחירים אטרקטיביים ביותר. 

לרשת 'בורגרים' סניפים רבים בפרישה ארצית, ורבים מתושבי אילת שפגשו את אחד מסניפי הרשת בצפון שמחו מאד לבשורה שבוריס בלקין ופבל פילוננקו החליטו לפתוח סניף של 'בורגרים' בעיר. מה מבדיל בין  'בורגרים' לכל מקום אחר המציע ללקוחותיו המבורגרים? ההבדל הוא בכך שלא צריך להחליט. כמו בכל סניפי הרשת, מציעים גם ב'בורגרים' אילת קונספט שונה ומקורי המביא ללקוח בורגרים אישיים עשויים מסוגי בשרים שונים בטעמים שונים –  בורגרים במשקל של 80 גר' בשר כל אחד,  כך שבכל ארוחה תוכלו לקבל שניים, שלושה או יותר המבורגרים שכל אחד מהם בטעם אחר. הגעתם לארוחה משפחתית? אין צורך להתווכח מה להזמין – ב'בורגרים' מציעים עסקה הכוללת 16 בורגרים, בטעמים שונים ומבשרים שונים,  הבורגרים יוגשו לכם בלחמניות טריות ובתוספת ירקות טריים הנחתכים במקום ותוכלו ליהנות מארוחה מגוונת, מצוינת, טרייה וטעימה.
כל ארוחה אישית ברשת 'בורגרים' מורכבת מזוג 'בורגרים' אישיים או שלישיית 'בורגרים' אישיים (כל בורגר במשקל 80 גר'), ואילו ארוחה משפחתית מורכבת מ- 16 בורגרים. כל המנות עשויות ממגוון סוגי בשרים וטעמים, על פי בחירת הלקוח מהתפריט. סוגי הבשרים המוצעים הם: מרגז – בקר פיקנטי, טלה, בקר, אנטרקוט, צמחוני ועוף ומתובל. כמו כן, בתפריט גם ג'בטות טריות עם עוף במרינדה או עם רצועות שניצל עסיסי.

 

 

הצצה בתפריט מגלה כי המחירים ב'בורגרים' נוחים ביותר. 
זוג בורגרים (סה"כ 160 גר', בשני טעמים לבחירת הלקוח) + תוספת = 45 שקלים.
שלישיית בורגרים (סה"כ 240 גר', בשלושה טעמים לבחירת הלקוח) + תוספת = 55 שקלים.
ארוחה משפחתית – 16 בורגרים - 219 ₪. 
ארוחת ילדים = 35 שקלים.

אבל לא רק בורגרים. בסניף 'בורגרים' באילת תפריט עשיר הכולל סלטים (34 שקלים) לסלט), כריכים (34 שקלים לכריך), תוספות, שונות וארוחות ילדים במחיר 35 שקלים לארוחה.
ארוחת ילדים: שניצלונים פריכים, צ'יפס וכוס שתיה/בורגר אישי 80 גרם (עוף או בקר), צ'יפס וכוס שתיה=  35 שקלים.


שירות המשלוחים של 'בורגרים' פועל בשעות הפתיחה של הסניף וניתן להזמין משלוחים הביתה או להזמין בטלפון 08-6636338 ולבוא לסניף ולאסוף. 

'בורגרים' אילת, חוף צפוני, בית גשר (לא כשר).
שעות פתיחה:  ימים א– ה   11:00-00:30   יום ו':  11:00-02:00  
שבת:   11:00-01:00  טלפון:  08-6636338.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש