רשמית, אילת הצטרפה למועדון המפרצים היפים בעולם

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 25/4/2018 08:27 ● מה נשמע 545
עכשיו זה רשמי, הקונגרס העולמי ה-13 של מועדון המפרצים היפים בעולם, הכריז השבוע על הצטרפותה של העיר אילת למועדון, במעמד נשיאת המועדון - מריה דה דורס מיירה ונציגי 31 משלחות מערי המפרץ השונות, ביניהם ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי ● הטקס התקיים במפרץ המורחיאן (Morbihan) המפואר, בחבל בריטאן שבצרפת ● בכך זוכה מפרץ אילת להכרה בינלאומית ומחזק את מעמדו כיעד בינלאומי מהיפים בעולם ואת מעמדה של אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית וכיעד מועדף לחופשה
רשמית, אילת הצטרפה למועדון המפרצים היפים בעולם
נשיאת המועדון מעניקה למשלחת האילתית: ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, מנהל היחידה האזורית לאיכות הסביבה, אסף אדמון ואנה ליסון, רכזת קשרי חוץ בעירייה את תעודת החברות הרשמית.

קונגרס מועדון המפרצים היפים בעולם אשר חגג השנה את שנתו ה- 20 ובו חברים נציגי 43 מפרצים מרשימים ברחבי העולם הכריז השנה על הצטרפותו של מפרץ אילת למועדון היוקרתי. בהמשך לביקורה של נשיאת המועדון יחד עם צוות המועדון בעיר אילת כחלק מהליך קבלתה של העיר אילת למועדון, הוזמן ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי לקונגרס שהתקיים בשבוע שעבר בצרפת, כדי לקבל את האישור הרשמי על ההצטרפות של אילת למועדון. בנאום שנשא בטקס, אמר ראש העירייה כי לצד יופיו של מפרץ אילת חשיבותו הגיאו פוליטית היא אדירה משום שהוא ממוקם בין שתי יבשות (אפריקה ואסיה) ובין ארבע מדינות (מצרים, ירדן, ערב הסעודית וישראל). בדבריו, ייחל שלא ירחק היום בו יוכל להעניק את החברות במועדון גם לשכנינו מירדן, מצרים וערב הסעודית. עוד התייחס ראש העירייה לאינטרסים התיירותיים וכמובן לחשיבות של כולם לשמירה על  האקולוגיה הימית והסביבה החופית. "זה המקום להודות לכל הגופים שפועלים לשמור על המפרץ המדהים שלנו, לנוער "שומרי המפרץ" ולכם התושבים שמעריכים את משאב הטבע הייחודי והמדהים שלנו, נהנים ממנו ובעיקר שומרים עליו" אמר ראש העירייה לאחר הטקס והוסיף: "אנו מצדנו נמשיך לפעול בהסברה, בפיקוח ובאכיפה על מנת שאורחינו הפוקדים את חופי אילת ובכלל, ייהנו מיופיים, עומקם וקסמם של משאבי הטבע בהם ניחנה העיר אילת, ביניהם: מפרץ אילת, חופי הים, המדבר, הטבע והסביבה וישמרו עליהם". 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש