כללית אסתטיקה - תקעה יתד באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 25/4/2018 08:54 ● מה נשמע 545
שוב לא צריכים תושבי אילת והערבה לנסוע למרכז הארץ, כדי לפגוש רופאים מומחים וליהנות מטיפולים אסתטיים שונים ומניתוחים פלסטיים ● רשת מרפאות 'כללית אסתטיקה', מבית 'כללית שירותי רפואה', משיקה בימים אלו באילת את הסניף ה - 17 שלה, ומציעה לתושבי אילת והדרום, מטופלי כל קופות החולים, מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים באילת
כללית אסתטיקה - תקעה יתד באילת

’כללית אסתטיקה' מנגישה עבורנו, תושבי אילת, את תהליך הבירור הראשוני, הכולל ייעוץ וקבלת חוות דעת מהרופא אודות הטיפולים בהם אתם מתעניינים. הרופא המומחה מדרים בשבילנו, מה שחוסך נסיעות, הוצאות והפסד ימי עבודה.
המרפאה החדשה של 'כללית אסתטיקה' מבית 'כללית שירותי בריאות' מציעה למטופלי כל קופות החולים מגוון רחב של טיפולים אסתטיים הכוללים טיפולים למילוי והעלמת קמטים, הסרת נגעים ושומות ועוד. כמו כן מציעה 'כללית אסתטיקה' מגוון ניתוחים פלסטיים ובהם ניתוחי חזה, מתיחת גב, שאיבת שומן, ניתוח עפעפיים, מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות, מתיחת בטן, ניתוח אף, מתיחת פנים וצוואר, הרמת גבות, ניתוח הצמדת אוזניים ועוד. הרופאים ב'כללית אסתטיקה', כולם רופאים מוסמכים ומורשים מטעם משרד הבריאות וחברים ב'איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית'. הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים מתבצעים על ידי רופאים מומחים בעלי ניסיון רב בתחומים של כירורגיה פלסטית, אף־אוזן־גרון, דרמטולוגיה (עור) וכירורגיית כלי דם. החומרים והמכשור הטכנולוגי איתם עובדים הרופאים במרפאה, נבחנים בקפידה ועומדים בתקנים מחמירים ומאושרים על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקני. תושבי אילת יכולים מעתה ליהנות ממרפאה מקומית ומקצועית ולבצע מגוון טיפולים עם אחריות כללית. 

 

ד”ר אלון לירן
ד”ר אביב קרמר

המנהל הרפואי של המרפאה הוא ד"ר אלון לירן, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, בוגר לימודי רפואה בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב. סיים את התמחותו במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר, ומשמש כרופא בכיר במחלקה. במהלך לימודיו ותקופת הכשרתו, זכה להערכה רבה על כישוריו הכירורגיים ואף הוענקו לו פרסי הצטיינות מטעם אוניברסיטת ת"א ומטעם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית על עבודותיו השונות.  
מומחה נוסף בצוות המרפאה הוא ד"ר קרמר אביב, מומחה בכירורגיה פלסטית. מלבד מרפאות 'כללית אסתטיקה', מכהן כמומחה גם במחלקה האורתופדית פלסטית בבית החולים 'מרכז רפואי כרמל'. ד"ר קרמר אחראי על תחום הטיפולים האסתטיים במרפאה. 
מנהלת המרפאה, ניצה בן יקיר רואה בפתיחת המרפאה אירוע מרגש וחשוב: "אנו נרגשים לפתוח את המרפאה החדשה באילת", היא אומרת. "היו פניות מרובות ביותר של מטופלים מהאזור, הן חברי קופת חולים כללית והן חברי יתר הקופות, שציפו לקבל שירות רפואי מקצועי בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה שיינתן  להם בעיר מגוריהם, ואני שמחה שנוכל כעת להעניק להם  את הטיפול שהם מבקשים באילת. אנו ברשת 'כללית אסתטיקה', כמו בכל סניפי הרשת, מתחייבים לתת במרפאה באילת שירות אדיב ואיכותי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ועם אחריות של גוף רפואי".


כתובת המרפאה: שרה אמנו 1, פינת ששת הימים, אילת. 
טלפון  ליצירת קשר  08-6346464


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש