קריבו - המקום שיעשה לכם את הקיץ

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/4/2018 15:45 ● מה נשמע 545
דמיינו לעצמכם נתח פילה בקר עסיסי נח לכם בצלחת, לצידו קרם תפוחי אדמה מעורבב עם דבש בלסמי לבן, ומח עצם עומד לו כניצב ● דמיינו לעצמכם ביס מלחמניית בריש טרייה עליה מונחת קציצת המבורגר עסיסית ונוטפת טעמים מרגשים, יחד עם רוטב איולי, מרמלדת בצל ולצידם תפוח אדמה מטוגן וכבד אווז ● ועכשיו תפסיקו לדמיין ותנו קפיצה ל'קאריבו', המסעדה החדשה במלון 'מלכת שבא' בעיר, שפותחת עבורכם לא רק מגוון טעמים מדהימים, אלא גם מרפסת ענקית, מעוצבת ומוארת תחת כיפת השמיים ● השוס הבא של הקיץ כבר אמרנו?
קריבו - המקום שיעשה לכם את הקיץ

צילום: אפיק גבאי

אפשר לפתוח ולתאר את מסעדת ה'קאריבו' החדשה שנפתחה לאחרונה במלון 'מלכת שבא' בעיצוב המיוחד, באווירה הקסומה, וכמובן בתפריט מעורר החושים פרי יצירתם של השפים התל-אביבים ממסעדת 'דוד ויוסף', ובניצוחו של שף המסעדה בפועל ערן לנקרי. אלא שבחרתי לתאר את מסעדת ה'קאריבו' דווקא מהדבר הראשון בו תפגשו בדרך למסעדה- המרפסת הענקית ורחבת הידיים, המוארת ב- 1540 מנורות (בדוק), שתגרום לכם לעמוד, להסתכל בהשתהות ובהערצה ולהבין שהמרפסת הזו תשנה את המושג בילוי איכותי תחת כיפת השמיים. בעלייתכם במדרגות המובילות מהטיילת הנושקת למלון אל המסעדה, תמצאו את עצמכם בלב ליבה של המרפסת המרהיבה עליה מפוזרות פינות ישיבה ובמרכזה ממוקם בר משקאות מעוצב להפליא. כאן תוכלו לשבת וליהנות מבריזת הערב בליווי מוסיקת רקע נעימה וממש כאן על המרפסת, תוכלו לא רק לאכול את המטעמים המוצעים במסעדה עצמה, אלא תוכלו להגיע לכאן רק לדרינק, או ליהנות מתפריט עשיר ומיוחד של המרפסת ומערב קסום באווירה אחרת תחת כיפת השמיים, בילוי שחסר כך כך בנוף האילתי.  

 


הנאה גסטרונומית


מכאן הדרך אל תוך מסעדת ה'קאריבו' (Karibu) קצרה. המסעדה שכבר רכשה לעצמה קהל אוהדים קבוע, נפתחה לאחרונה בהשקעה של כשלושה וחצי מיליון שקלים. המסעדה תוכננה ועוצבה על ידי האדריכלית גל נאור, והיא מציעה חוויה קולינרית מוקפדת, פרי יצירתם של השפים התל-אביבים ממסעדת 'דוד ויוסף' הנודעת, דודו אלמקייס ויוסי שטרית, ובהובלתו של שף המסעדה בפועל, ערן לנקרי, בן למשפחת מסעדנים אילתית, שרכש את שמו וניסיונו במספר מסעדות ומלונות מובילים בעיר.
בחלל המסעדה ניצבים שני אלמנטים בולטים: קיר אמנותי שאורכו 16 מטר וגובהו 4.5 מטר, המורכב מ-1,462 אריחים. על עיצובו של הקיר הייחודי שעוצב במיוחד למסעדת ה'קאריבו' חתום האמן הספרדי חיימה חיון. אלמנט מרשים נוסף הממוקם בלב המסעדה הוא הבר המעוצב, שמציע תפריט משקאות עשיר וליין קוקטיילים שהורכב במיוחד עבור המסעדה, באיכות הטובה ביותר ובשילוב טעמים הרמוני וייחודי.
המסעדה, מוגדרת כמטבח בסגנון מטבח ים-תיכוני-ישראלי-כשר, ומכילה כ-120 מקומות ישיבה בפנים וכ-100 מקומות נוספים במרפסת. כל שנותר לכם הוא להתיישב בנוחות, ליהנות מהאווירה הרומנטית והאורות המעומעמים ולפנות לתפריט המעניין שכולל 7 מנות ראשונות  ביניהן: חציל שרוף בלהבה ומסבחה של עכו, סלט עגבניות עשיר, סלט אנדיב עם אננס, אזוגי מלך ושאר הפתעות, סשימי טונה, טרטר דג ים, קרפצי'ו בקר עם ביצת עין, מוטיב מוביל אצל השפים דודו אלמקייס ויוסי שטרית, וטמפורה- של קוביות דג וירקות. 
תפריט המנות העיקריות נוגע הן בחובבי הסלטים שימצאו כאן סלט עוף קיסרי עשיר עם פרגיות על האש, ריזוטו פרטיות למי שמעדיף בלי בשר. חובבי הבשר יתענגו כאן על פילה בקר, פריים ריב, המבורגר על לחמניית בריוש נימוחה, שקדי עגל בפיתה וגם לחובבי הדגים ניתן כאן מענה בדמות נתח מוסר ים וסלומון מאודה. תפריט ממוקד ומהנה.


קינוחים, לא פחות חשובים


סיימתם את הארוחה? על הקינוחים תוכלו להתמוגג גם במרפסת. וכשאני מדברת על קינוחים אני מדברת על שורה של מטעמים שגם אם ממש תתאמצו לא תוכלו להבחין בכך שהם על טהרת הפרווה. הרשימה הטעימה כוללת בין השאר: מלבי על בסיס קרם קוקוס ווניל, קרם שוקולד עשיר ובתוכו תמצאו שלל הפתעות מתוקות וטעימות, סורבה אקזוטי- קוקוס ליים מוגש על סלט טרי של מגוון פירות אקזוטיים ופבלובה עשירה וסופר טעימה.
מה שבטוח שאחרי ערב מהנה על מרפסת ה'קאריבו' או במסעדה לא תשארו אדישים.
ומה על המחירים? סבירים לחלוטין ואפילו מפתיעים ביחס ל’לוק’ היוקרתי של המסעדה. תוסיפו לזה 10 אחוז הנחה לתושבי אילת ואתם מסודרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש