בעל נכס - תוריד את כאב הראש של השוכרים מהראש שלך

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/5/2018 12:05 ● ערב ערב 2865
יש לנו דרך ייחודית לנהל את הנכס שלך, ניהול נכסים המבטיח חסכון כספי ושקט נפשי
בעל נכס - תוריד את כאב הראש של השוכרים מהראש שלך

צילום: מיכל דוכן

כל נכס מגורים או מסחרי דורש ניהול קפדני ומקצועי החיוני להצלחתם של בעלי נכסים לטווח ארוך. ניהול מקצועי מספק יד מכוונת ועין מפקחת על תפקודו של הנכס, השכרה ואחזקה שוטפת הדורשים זמן יקר וכסף רב מבעל הנכס, חברת ניהול נכסים מספקת שירותי ניהול מקצועי וקפדני תחת פיקוח מלא ושוטף ומבטיחה תשואה גבוהה ושקט מוחלט. 
ניהול הנכסים מתבצע מבלי לבזבז זמן יקר ערך, ללא כאבי ראש מול שוכרים וספקי שירותים ואחזקה, וכמובן בלי התמודדות עם בעיות שונות המתרחשות ביום יום.

 

מחפשים חברת ניהול נכסים אחת שתעשה הכל במקצועיות?


  
'אנלימיטד נכסים והשקעות' חברת ניהול נכסים הינה חברה מקצועית הפועלת 14 שנה ומתמחה בכל הקשור בתחום ניהול נכסים להשכרה באילת.

החברה מספקת שירותי ניהול דירות, משרדים ומבנים מסחריים אמינים וממוקדים, המעניקים מענה אמיתי ומשתלם לצרכיהם של בעלי נכסים. השירות כולל ייצוג של בעל הנכנס מול השוכרים, ייעוץ משפטי ופיננסי, ייצוג מול הרשויות וטיפול בכל עבודות התחזוקה השונות באופן מקצועי, 'אנלימיטד נכסים והשקעות' מציעים לך ליהנות מניהול נכסים מקצועי של הנכס, ניהול שוטף ותשואה גבוהה ללא צורך בהתמודדות עם שוכרים, אחזקה ובעיות שוטפות בנכסים.
’אנלימיטד נכסים והשקעות' פיתחה שיטת ניהול מיוחדת החוסכת לבעל הנכס את מרבית הוצאות האחזקה.
כל הנכסים מבוקרים לפרקים על ידי אנשי המשרד, אשר נותנים טיפול מונע באופן שוטף לדירה, דבר המוזיל את עלויות האחזקה ומשפר את השכירות.

 

 

השירות כולל: הכנת הנכס להשכרה. ניקיון הנכס, צביעה וסידור כל הפגמים שנשארו מהשוכר הקודם במידת הצורך. השכרה מקצועית של הנכס בסכום מקסימלי. קבלת פיקדונות וביטחונות מתאימים במועד חתימת השוכרים על חוזה השכירות. גביית ארנונה ומים. התקנת שעוני חשמל מיוחדים בגבייה מראש (חוסך בעיות עם גביית החשמל). אחזקה שוטפת לאורך זמן השכירות. בדיקה תקופתית על ידי בעל מקצוע. פיקוח על כל תיקוני הנכס. העברה חודשית של דמי השכירות לחשבון הלקוח. בסיום חוזה השכירות - קבלת הנכס בחזרה. יצירת קשר עם השוכרים 60 יום לפני תום תקופת ההסכם על מנת לבדוק אם השוכרים מעוניינים לשכור את הנכס לתקופה נוספת. במידה והשוכרים בחרו לסיים את החוזה ולפנות את המושכר. המשרד פועל לווידוי תשלומי חובות שוכרים וכן לאתר שוכרים מתאימים שייכנסו למושכר מיד עם פינוי הדיירים ובכך למקסם את ההכנסה לבעלי הנכסים ולחסוך להם הוצאות מיותרות של התשלומים השוטפים. המשרד פועל לתת מענה מהיר 24 שעות לכל 'הפתעה' ולייצג את בעלי הנכס מול הרשויות במידת הצורך.

ליצירת קשר 052-8950245 -  ניסים הרוש - מנהל המשרד. 
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש