קיץ חם באילת

מאת: דוברות בית החולים ● צילום: דוברות בית החולים ● 26/6/2018 13:51 ● מה נשמע 554
הקיץ הגיע ואיתו "ים של מוסיקה" - הופעות של טובי הזמרים באילת בחודשים יולי אוגוסט ● תרשמו לפניכם - "איפה הילד", מרסדס בנד, טונה, ירמי קפלן, אמיר דדון ועוד ● יוגה על המים, הצגות ילדים, קבלות שבת בחופים, שוק לילה, מסיבות מים ומוזיקה בטיילת ● והכל בחינם
קיץ חם באילת
טונה ואלון אולארציק ● צילומים: ארתור לנדה \ אילן בשור

בקיץ הקרוב, בחודשי יולי אוגוסט, יחגגו הנופשים בעיר בשפע של חוויות, מופעים והפעלות לכל המשפחה, במגוון מתחמי בילוי ופנאי הפזורים בעיר ובחופיה – והכל ללא תשלום! 
מדי ראשון ורביעי בשעה 20:30 ינעימו הרכבים מוסיקליים מקומיים במוסיקה בטיילת. בימים שני ורביעי בשעה 19:00 תתקיים יוגה בשקיעה – במים ובטיילת, ומדי יום שלישי, מול מוזיאון אילת, יציגו אמני אילת את עבודותיהם בשוק ססגוני ויצירתי. בנוסף, יתקיימו הופעות של אמנים מובילים. על הבמה בטיילת 'מול הים', יופיעו מרסדס בנד, איפה הילד, פול טראנק וטונה, במתחם מלא הפעלות ודוכני אוכל של המסעדות: אחלה, המבשלה, עומר'ס וקולוניה ב- 4-5 ביולי.
אמיר דדון יופיע במזרקה המוסיקלית ועידן חביב יופיע ב'אבניו ביץ'', לצד קבלת שבת בחוף הדקל בסופ"ש של אהבה ב- 26-28 ביולי. עוד יופיעו ירמי קפלן במופע אקוסטי ב'אבניו ביץ'' ואלון אולארצ'יק, גם הוא במופע אקוסטי, ב'ניין ביץ''. 
מסיבת מים לילדים תתקיים במזרקה המוזיקלית עם מופע מצחיק וסוחף של אודי ואביע. בחוף הדקל ובחוף אבניו ביץ' יתקיימו קבלות שבת שהן מסיבה עם הרכבי DJ מוכרים מהארץ, ובפארק קנדה תתקיים מסיבת מים משפריצה ומגניבה עם מופע של כח פיג'י מערוץ דיסני ג'וניור. עוד יהיו מסיבות מים, סרטים לכל המשפחה ושלל חוויות, הפעלות ומופעים – והכל חינם!

יוסי חן מנכ"ל תאגיד התיירות: "כמו בכל שנה גם בקיץ הקרוב יבחרו מאות אלפי נופשים להגיע ולהתארח באילת. עיריית אילת ותאגיד התיירות עמלו על תוכנית קיץ מרשימה ומלאה בתכנים, על מנת להעשיר את חופשתם של הנופשים והתושבים. כפי שניתן לראות המגוון רחב, מגוון ומותאם לכל סוגי הקהלים וללא עלות!, וכל זאת על מנת לספק חופשת קיץ מושלמת בעיר הכי יפה בארץ. אני מזמין את כל תושבי אילת ואורחיה לבוא וליהנות". 

למידע ולפרטים נוספים: www.redseaeilat.com   ובאפליקציה החינמית אילת פלוס


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש