זעפרן - אוכל מבית טוב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 29/6/2018 09:09 ● ערב ערב 2869
אוכל ביתי, תבשילים מפנקים ושאר סלטים, המוגשים בנדיבות ובמחיר עממי, אתם חייבים לאכול ב'זעפרן' באזור התעשיה ולהתענג על כל ביס וביס ● תענוג צרוף לבחור מתוך הסירים המהבילים או מהשיפודים; לבוא לקחת או להזמין במשלוח ואפילו לרכוש אוכל במשקל ● ובימי שישי – שוק אוכל חגיגי
זעפרן -  אוכל מבית טוב

יובל בנדט הבעלים החליט לפתוח את המסעדה הביתית 'זעפרן' לפני כארבע שנים. יובל: "החזון היה לפתוח מסעדה עממית, כאשר ההשראה הגיעה משוק מחנה יהודה וממרוקו בה טיילתי והתוודעתי לשווקים ולתבלינים ביניהם הזעפרן המרוקאי, על שמו המסעדה. קונספט המסעדה בנוי על כך שסירי התבשילים מונחים בקדמת המסעדה לעיני הלקוחות בכדי ליצור אינטראקציה מזמינה וביתית בין העובד שמוזג את האוכל לבין הלקוחות תוך כדי הסבר על מה יש בכל סיר".

יובל: "ההרגשה היא כמו בבית. אם מישהו רוצה עוד קציצה או קצת מכל דבר, אז זה אפשרי. אנשים מרגישים באמת בבית...והכי חשוב – יחס העובדים ללקוחות. יש המון סועדים קבועים שבאים מדי יום, והעובדים כבר יודעים אוטומטית מה למזוג להם ומה הם אוהבים. המקום מאופיין במנות גדולות ובמחיר שווה לכל כיס ויש הנחיה לעובדים לא לתת לאף לקוח לצאת לא שבע או לא מרוצה. גם אם מישהו רוצה להחליף את המנה - יעשו זאת עבורו. המקום הוקם בהתאם לאופיי וחזוני - אם יכולתי לתת יותר אוכל ולא לקחת כסף וגם לפרנס את משפחתי - הייתי עושה זאת. 
בתחילה -כשפתחתי את המסעדה - והייתי לוקח כסף מלקוחות- כמעט הייתי מבקש סליחה. כיום אני מעדיף לארח את הלקוחות שהם כבר חברים אישיים ומשפחה".

 

 

מה בתפריט?


אוכל ביתי מזרחי ישראלי טרי יום יום, כמו למשל: קוסקוס ביתי בהכנה ידנית, מפרום, ממולאים, עוף שלם בתנור, קציצות, גולש, תבשיל צוואר כבש בטנזיה, חריימה מדגים שונים וגם פילה לברק בעשבי תיבול. בפינת השיפודים תמצאו: שיפודי פרגית, קבב ביתי וחזה עוף – על גריל פחמים, וכמובן תוספות – אורז, צ'יפס, קוסקוס, תפוחי אדמה ועוד וסלטים מסלטים שונים. התפריט העשיר ברובו משתנה מדי יום (במנות הקבועות תמצאו: עוף צלוי, שיפודים, שניצל וקוסקוס). 

יובל: "שיטת ההגשה היא כמו בקיבוץ: לוקחים מגש, סכו"ם ולחם, עוברים לסלטיה ובוחרים 3 סלטים והיידה לסירים או לשיפודים. מסעדת פועלים פר אקסלנס".
'זעפרן' עובדת עם המון עסקים וכמובן עם פרטיים. 
במשך השבוע, ניתן לאכול במסעדה או לקחת הביתה וגם להזמין במשלוחים. 
בימי שישי ובערבי חג, בנוסף לתבשילים המדהימים בסירים, נפתח במסעדה שוק של בישולים שמתאימים לשישי-שבת וחג לרווחת קהל הלקוחות.

המחירים במסעדה מתאימים לכל כיס. למשל: ארוחה מלאה ב- 33 ₪ בלבד: מנה עיקרית הכוללת שלושה סלטים, שתי תוספות ולחם, כשניתן לבחור מהמנות העיקריות - 2 שיפודים או תבשיל. בימים ראשון - חמישי, בין השעות 18:30 - 22:30 - מהפכת 'שיפוד לקחת' ב- 15 ₪ - מוגש בצלחת עם פיתה בצד. 
בנוסף - ניתן לרכוש במקום פנקסי ארוחות ב-30 ₪ לארוחה מלאה, שני סלטים, שתי תוספות ולחם.

שעות פתיחה: א-ה, 11:00-17:00 ו- 18:30-22:30. יום ו' החל משעות הבוקר ועד שעה לפני כניסת שבת. המסעדה כשרה-בשרית. 
טלפון לטייק אווי, משלוחים ובכלל: 077-4509080. 
כתובת: הבורסקאי 9 (מול 'פלאפון'), אזור התעשיה. 
חפשו אותם בפייסבוק: מסעדת זעפרן - סירים ושיפודים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש