חוזרים ללימודים עם – עידן 2000

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 18/7/2018 10:09 ● ערב ערב 2872
רשת הצעצועים 'עידן 2000' המונה 25 סניפים בפרישה ארצית ידועה כרשת המציעה צעצועים איכותיים ומוצרי חזרה ללימודים במחירים אטרקטיביים ביותר וכמובן ללא מע"מ. חוזרים לביה"ס? מהרו להצטייד ותרוויחו בגדול
חוזרים ללימודים עם – עידן 2000

זכיין הרשת באילת, קובי חזיזה, מוכר וודאי לילדים ולהורים רבים מעיסוקו משך שנים רבות בתחום הצעצועים ומוצרי חזרה ללימודים באילת. קובי, שרכש במשך השנים בהן הוא עוסק בתחום, ידע והבנה רבה, יודע היטב מה ילדים אוהבים ורוצים ועד כמה חשובים מיקום טוב ומחירים נוחים להורים. זו הסיבה שכשהחליט להוריד לאילת את רשת 'עידן 2000', בחר קובי במיקום הכי טוב שאפשר - ברחבת הדואר המרכזי, מקום שהאילתים מרבים להגיע אליו, בין אם למשרדי הממשלה, לבנקים, לדואר המרכזי או לסרטים והצגות בקולנוע המקומי.

 

מה תמצאו בחנות?


בחנות הגדולה והיפה, הקירות מכוסים מהרצפה ועד לתקרה במאות סוגים של פריטים - שהעין לא תשבע מלראות. כדי לבדוק בדיוק מה יש בחנות, יידרש זמן רב, זמן של כיף ושל תענוג לכל ילד, שירגיש במקום כאילו הגיע לארץ חלומות:
משחקי קופסה וחשיבה, פאזלים, שעונים מיוחדים לילדים, דמויות מותגים, מוצרי יום הולדת, בובות ועגלות, מכוניות ורחפנים על שלט, אופניים ובימבות, כלים ממונעים, קסדות, מוצרי תינוקות ועוד ועוד מבחר עצום של צעצועים ופריטים שונים.

 

 

 וכמובן, רגע לפני הצלצול הראשון (בביה"ס) – תמצאו במקום כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין ולעשות אותה הכי כיפית שיש, במחירים אטרקטיביים ובמבצעים הכי שווים שיש: מגוון ענק של ילקוטים ותיקי גן איכותיים ממותגים וגם כאלה שלא: תיקי גן החל מ- 9.90 ₪, תיקי בית ספר אורתופדיים עם גלגלים החל מ- 99.90+קלמר, תיקי נוער מבית ’קל גב’ ב- 59.9 +קלמר, מחברות, קלמרים כאמור, יומנים, כלי כתיבה וציור, מדבקות שם למחברות, לספרים ולחוברות... ובעצם מה לא? והמקדימים להצטייד לביה"ס – מרוויחים בגדול!

לרשת 'עידן 2000' מועדון חברים ארצי, ולתושבי אילת מנופק כרטיס מועדון מיוחד ללא דמי הצטרפות  - 'כרטיס תושב אילת', המקנה 10% צבירה על כל קניה בנקודות אותן ניתן לצבור ולנצל בקניה הבאה בחנות. בנוסף, מקבל כל ילד בחודש בו חל יום הולדתו 30 ₪ מתנה לקניה בחנות. מתנה זו ניתנת לעד לשלושה ילדים במשפחה, בנוסף להנחות ולמבצעים שיהיו מיוחדים רק לחברי מועדון אילתים. 
’עידן 2000' חרטו על דגלם: שירות, מחיר וחווית קניה שאין כמוה באילת.

שימו לב שאוטוטו יוצאת חוברת מבצעים ארצית של הרשת לקראת עונת החזרה ללימודים, אותה תמצאו בתיבות הדואר ובדף הפייסבוק.

 

מיקום: רחבת הדואר המרכזי צמוד למשב מרקט, טלפון: 08-6600557, 
פתוח: ימים 'א-ה'  08:30-21:00 
שישי וערבי חג 08:30-14:00.


jsau, thk,

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש