חוגגים את החגים עם כפות תמרים

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 5/9/2018 21:22 ● ערב ערב 2880
תמרים' אין צורך להציג בפני האילתים וגם לא בפני האורחים שבעיר ● 'כפות תמרים' הוא ללא ספק הקייטרינג הידוע והגדול ביותר המוביל בראש רשימת המקומות המוכרים בעיר אוכל מוכן גם במגוון, גם באיכות ובטריות וכמובן גם בטעמים
חוגגים את החגים עם כפות תמרים

ימי שישי ב'כפות תמרים' בקיבוץ אילות הם חוויה מדליקה. החגיגה מתחילה בבוקר בקייטרינג אליו מגיעים אלפי אילתים ואורחים מהצפון המתארחים בדירות הנופש בעיר כדי לקחת אוכל הביתה – אוכל שיהפוך את ארוחת שישי לחוויית טעמים וניחוחות ביתיים, טריים ומהנים ביותר. בקייטרינג למעלה מ- 120 מנות, וכל אחד יכול למצוא כאן משהו שהוא אוהב - יש מנות לצמחונים, מנות בטעמי המזרח הקרוב והרחוק וגם בטעמי מזרח אירופה. יש לחמים ומאפים, קינוחי פרווה מעולים וגם מבחר יינות. בקייטרינג תמצאו כל מה שצריך לארוחת שישי או ארוחת חג תחת קורת גג אחת. בלי להתרוצץ במקומות שונים ולערוך קניות, בלי לבשל ובלי שום מאמץ  - ארוחה מושלמת אצלכם על השולחן. רק להגיע, לקחת הביתה ולהגיש. השנה תוכלו לקבל בקייטרינג ערב יום כיפור אוכל מוכן לארוחה מפסקת וצאת הצום ובערב סוכות - אוכל מוכן לארוחת החג, וכמובן בכל יום שישי – קייטרינג משובח.
בתפריט הקייטרינג מנות רבות מהן תוכלו לבחור את מה שאתם מעדיפים. לדוגמה, בין המנות השונות: קציצות דגים ברוטב מזרחי, אצבעות אנטרקוט ברוטב אריסה, נתח אסדו מושחם, סינטה עגל צלויה בחרדל ובעשבי תיבול, שווארמה, רולים שלמים של סושי ועוד, ולצמחונים - ממולאים צמחוניים, ירקות אנטיפסטי ומגוון גדול של סלטים. על אף המגוון העצום, ב'כפות תמרים' דואגים לחדש כל הזמן ולאחרונה, העמידו במקום עמדת פסטה בהרכבה עצמית - אתם בוחרים את סוג הפסטה וסוג הרוטב שאתם אוהבים.
אם אתם מעדיפים לחסוך מעצמכם גם את הדחת הכלים והאירוח בבית, בואו ל'כפות תמרים' לאכול ארוחת ליל שישי או ארוחת חג באווירה חגיגית משפחתית – ארוחה עשירה בסגנון בופה במסעדה היחידה באזור המגישה ארוחות שישי כשרות ודואגת שעל כל שולחן תהיה ערכת קידוש. 

 


המסעדה מרווחת, נעימה, מזמינה וממוזגת, ולרגל חג הסוכות, תיבנה במקום סוכה בה יוכלו להסב הסועדים המעדיפים לאכול בסוכה.
ילדים זוכים כאן ליחס מיוחד, לרשותם עמדה עם אוכל שילדים אוהבים, כל ילד מקבל ערכת יצירה ובצמוד למסעדה מרחב דשא וגינת שעשועים להנאת הילדים.
'כפות תמרים' מתמחה זה זמן רב גם באירועים במסעדה או בכל מקום אחר בו תבחרו לחגוג, בין אם באולם, ובין אם על חוף הים או בהרים, ובין אם האירוע שלכם הוא אירוע קטן או אירוע של מאות משתתפים. 'כפות תמרים' ידאגו לאירוע מושלם ויספקו את הקייטרינג וגם את כל הציוד החל מכוס וצלחת עד לשולחנות, כסאות ומפות ויעמידו בכל אירוע צוות מקצועי של מלצרים וטבחים.

בכפות תמרים הנחות לתושבי אילת וחברי מועדון. הצטרפות למועדון החברים באתר: WWW.CAPOTTMARIM.CO.IL.

המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת – עוף מהדרין, ירק גוש קטיף. משגיח כשרות צמוד במקום. 

קייטרינג ערב יום כיפור 18/9 בין השעות 09:00-13:00.
קייטרינג ערב סוכות 23/9 ובכל יום שישי בין השעות 09:00-14:00. 
ארוחות ערב בימי שישי ובערבי חג בין השעות 19:00-21:00.
בימי ראשון עד חמישי: ארוחות בוקר בין השעות 7:00-10:00 וארוחות צהריים בין השעות 12:00-15:00. 

מיקום: קיבוץ אילות בכניסה לעיר.
טלפון: 08-6358789 
חפשו את כפות תמרים בפייסבוק ובאינסטגרם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש