מוקירים את המתנדבים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 24/10/2018 08:31 ● מה נשמע 571
כ - 500 מתנדבים הפעילים בכ - 60 ארגוני התנדבות בעיר, הגיעו לערב הוקרה שנערך במלון 'דן פנורמה', במיוחד עבורם ● במסגרת הערב המיוחד הוענק אות המתנדב ע"ש אסנת מילר למתנדבים מצטיינים: שמעון בר ציון, שוש עשור, שלום חר"פ, סופי דוניו, צביה קדמי – אות מפעל חיים, נוער מתנדב – מיתר בסגיט וסבסטיאן דוקטורוביץ, ארגונים מתנדבים – תנועת הנוער "צופים", מד"א ובסיס חיל הים אילת ● דרך הענקת האות, מנציחה משפחת מילר את אסנת ז"ל שהיתה מתנדבת מצטיינת
מוקירים את המתנדבים
וכמה טוב שאתם כאן. מקבלי אות המתנדב

האירוע המרגש שהופק על ידי המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה בניהולה של אמירה אדרי, נערך בשבוע שעבר במעמד ראש העירייה ובני משפחתה של אסנת מילר ז"ל. לצד קוקטייל עשיר בטעמים, נהנו המתנדבים ממופע של הזמרת אסנת הראל, תושבת אילת.

טקס אות המתנדב ע"ש אסנת מילר הוא דרכה של המשפחה להנציח את שמה של אסנת ז"ל שהייתה בעצמה מתנדבת מצטיינת וזכתה לתעודות הוקרה רבות והם עושים כן מאז 1989, שנה לאחר פטירתה של אסנת ז"ל ממחלת הסרטן כשהייתה בגיל 16. לצד אות המתנדב נחנך השנה מרכז לקהילה והתנדבות במכון להתפתחות הילד לשעבר בשכונת יעלים, אשר ישמש בית למתנדבים ויופעל על ידי המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה. במסגרת הפעילות של המרכז החדש שנקרא גם הוא על שם אסנת מילר ז"ל, יחולקו מדי שנה מלגות לימודים שיוענקו למתנדבים צעירים הלומדים בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון. 
השנה במלאת 30 שנים ללכתה של אסנת, הקריאו דברים לזכרה ליאור דפני, חברתה לכיתה ופרופ' אבי אביטל, שלמד גם הוא עם אסנת וכיום עוסק בחקר המוח. את חלוקת התעודות הנחה ד"ר אופיר מילר אחיה של אסנת. את התעודות חילקו ראש העירייה, עו"ד סימה נמיר חברת הוועדה ונחמה מילר – אימה של אוסנת. 

 

“אילת התברכה במתנדבים”


כל המברכים הרעיפו תשבחות על המתנדבים כולם – ארגונים ובודדים. "אילת התברכה במתנדבים רבים, בכל התחומים והעשייה ההתנדבותית מתבטאת בכל מקום בו נזקקים לה.  עובדה זו היא מקור גאווה לכולנו ואני בטוח כי גם המתנדבים חשים סיפוק רב מעצם הנתינה", אמר ראש העירייה. תודה מיוחדת נאמרה גם לחברי הוועדה הציבורית, ביניהם: חברת מועצת העיר – עו"ד סימה נמיר, פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה, דוד בלום כנציג ציבור ומשפחת מילר. 40 המלצות הוגשו לוועדה, מתוכן זכו 7 מתושבי העיר ושלושה ארגוני מתנדבים. 

להלן שמות הזוכים באות המתנדב ע"ש אסנת מילר לשנת 2018: 

  • שמעון בר ציון- מתנדב שבעה ימים בשבוע, בחריצות, באהבה רבה ובמרץ רב. ביום א' הוא סבא בזהב בגן, ביום ב' ו ג' הוא מארח ועסוק בהסברה בפארק המצפה התת ימי, בימים ד' ו- ה' הוא מסייע לצוות ולחולים במחלקה האורתופדית בבית חולים 'יוספטל', ובמקום לנוח בסופי שבוע, הוא שוב במתנדב במצפה התת ימי. 
  • שוש עשור- מתנדבת בחריצות ובמסירות שנים רבות ב'יד שרה', בתוכנית 'ביקור מלאך' - סיוע לבודדים וחולים, והיא חברה פעילה בסיירת נגישות. שוש מהווה דוגמה ומופת להתנדבות ללא מגבלות בנועם ובחיוך, במרץ ובשקדנות עם אכפתיות מעוררת הערצה.
  • שלום חר"פ משמש יו"ר איל"ן - איגוד ישראלי לילדים נפגעים, מלווה את המשפחות והילדים, מעניק שירותים וציוד רפואי, מסייע תומך, מלווה ומגייס תרומות לארגון בימי ההתרמה הארצי. בנוסף הוא משמש כליצן רפואי ומשמח חולים בבית חולים 'יוספטל' בעיר. שלום חבר פעיל בארגון 'רוטרי'. כל זאת הוא עושה בחן בנועם ומכל הלב.
  • סופי דוניו- מתנדבת ביחידת החילוץ אילת איילות וחובשת באיחוד הצלה, כוננית לרפואת חירום ומתן עזרה ראשונה להצלת חיים. היא ראשונה להגיע לכל קריאה. לפני חודשיים סייעה ליולדת בביתה. סופי היא החובשת היחידה בארץ שרוכבת על אופנוע של איחוד הצלה. היא גם מובילה את קבוצת רכיבת טנדם ואלופת הארץ בתחום. 
  •  אות מפעל חיים הוענק לצביה קדמי- תושבת אילת וותיקה, מנהלת חנות 'יד שנייה 'בעיר. צביה החלה את דרכה בהתנדבות בחנות 'יד שנייה' למעלה משני עשורים. כיום היא מנהלת ומפעילה את החנות ביחד עם צוות מתנדבות. היא משבצת אותן ודואגת שהחנות תיפתח מדי יום. פעילותה ההתנדבותית נעשית במסירות, בחריצות, בנחישות, בהתמדה בכל עונות השנה ולאורך שנים. 
  • מיתר בס-גיט- תלמידת כיתה י"א בתיכון 'בגין', חניכה פעילה במסגרות הנוער ובמועצת הנוער העירונית, מדריכה בוגרת במדצ"ים 360, מבצעת את תפקידה באחריות וברצינות לצד יצירתיות ורגישות יוצאת דופן. מיתר מגלה יכולת מנהיגות ומשמשת דוגמה לחבריה וחניכיה. 
  • סבסטיאן דוקטורוביץ'- הומלץ בהיותו תלמיד כיתה י"ב בתיכון 'רבין' בעת ששימש כיושב ראש מועצת הנוער העירונית. מתנדב בכל רמ"ח אבריו, פעילותו במסגרות הנוער לאורך השנים תוך לקיחת יוזמה חברתית סביבתית וקהילתית ראויים לחיקוי, הערצה ולהוקרה. נראה שהוא עוד יגיע רחוק.
  •  אות הוקרה לארגון נוער- הוענק לתנועת הצופים אילת בזכות פעילויות בקהילה בשילוב נוער עם צרכים מיוחדים, פעילות יחד עם ניצולי שואה, סיוע במבצעי התרמה, שמירה על איכות הסביבה, איסוף חבילות לחיילי צה"ל ועוד. את התעודה קיבלה בשם המתנדבים – אורן דולב. 
  • אות הוקרה לארגון מתנדבים- הוענק למד"א סניף אילת. מד"א פועלים להצלת חיים יום ולילה באהבה ובמקצועיות, משקיעים רבות בגיוס והחדרת מוטיבציה ומתן הכשרה מקצועית למתנדבים בעיקר לבני הנוער, התנדבות זו הופכת לדרך חיים מתוך רצון להציל חיים. את התעודה קיבל בשם המתנדבים – אלי מצנר רכז המתנדבים. 
  • אות הוקרה- הוענק לחיל הים, זירת ים סוף במסגרת שנת צה"ל שהוגדרה על ידי ראש העירייה. תפקידם העיקרי של חיילי חיל הים הוא שמירה על הביטחון שלנו בגבול  הימי. יחד עם זאת החיילות והחיילים מתנדבים באופן קבוע ולאורך שנים ובשותפות ההדדית עם הקהילה ושותפים בחיזוקה. החיילים מגיעים למועדון ניצולי שואה, למועדוניות ילדים בסיכון, מסייעים למתנדבים באריזה וחלוקת סלי מזון, מסייעים לנוער עם צרכים, מארחים בבסיס אזרחים ותיקים בחגי ישראל, ראש השנה פסח ובחנוכה. בנוסף הם מיוזמי התכנית "גדולים במדים" במסגרתה משולבים בני נוער עם מוגבלויות בבסיס עד השחרור. את התעודה קיבל בשם החיילים - סגן מפקד חיל הים רב סרן יניב מימון.  

חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש