עוד אולמות ספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 24/10/2018 08:32 ● מה נשמע 571
שני אולמות ספורט חדשים ומאובזרים נחנכו בשבוע שעבר, האחד בבית ספר “תל''י הרי אילת'' והשני בבית ספר ''ים סוף'' ● לצד אלה הונחה אבן פינה לבניית אולם ספורט גם בבית ספר ''ימין הרצוג''
עוד אולמות ספורט
אולם ים סוף - סמלי התלמידים

זה לא סוד שאילת בהיותה עיר ספורט בינלאומית, המארחת מדי שנה מגוון תחרויות בענפי ספורט שונים כמו גם את אירועי הספורטיאדה בעיר, שרק הם מורידים לאילת כעשרת אליפים ספורטאים של הליגה למקומות עבודה, משוועת לאולמות ספורט. תוסיפו לזה את העובדה שבעיר חמה כמו אילת, כמעט ובלתי אפשרי לקיים פעילות ספורט בבתי הספר באם אין אולם ספורט סגור וממוזג והרי לכם הנחיצות בהקמת אולמות ספורט בכל בתי הספר בעיר. אל חמישה אולמות ספורט שנבנו בשנים האחרונות בבתי הספר בגין, עציון גבר, היובל, צאלים וגלים, המשמשים את תלמידי בתי הספר ביום ואת הקהילה בשעות אחר הצהריים, נוספו לאחרונה שני אולמות ספורט חדשים.

ראשון נחנך אולם הספורט בבית ספר 'תל"י הרי אילת' המשתרע על שטח של 675 מ"ר ונבנה בעלות כוללת של כ- 6.5 מיליון ₪. לקול תופים ושופרות ולשירת מקהלת בית הספר בניצוחו של אופיר ברקוביץ' נכנסו התלמידים לאולם החדש כשהם שמחים ונרגשים. את המזוזה קבע הרב שמואל שפירא, ראש הישיבה התיכונית. חגית איס – מנהלת בית הספר אמרה בהתרגשות, כי בבית הספר המקדם בריאות תימשך שגרת האימונים והפעם בתנאים משופרים על מנת להמשיך ולהגיע להישגים בתחרויות העירוניות. במעמד הטקס חתמו התלמידים בהובלת המורה לספורט – בת אל גונדה על אמנה לשמירה על האולם ועל ההגינות בספורט. עוד בהובלה של המורה לספורט והמורה למחול – רויטל אקטע, הציגו תלמידי בית הספר פעילות מכל ענפי הספורט. 

 

סוף סוף אולם. תלמידי ’הרי אילת’ חוגגים 


גם בטקס בבית ספר 'ים סוף' נרשמה התרגשות גדולה. את המזוזה קבע הרב אורן צדוק. רונית זגדון, מנהלת בית הספר, אמרה בהתרגשות: "זהו יום של חג ושמחה", והוסיפה: "אנחנו רואים חשיבות רבה בעידוד הספורט וכעת עם האולם החדש והמגרש המקורה יש לנו את התנאים להמשיך ולעודד למידה ספורטיבית מהנה וחווייתית". גם כאן הציגו התלמידים פעילות מכל ענפי הספורט בהובלת דניאלה זנדני ודימה המורים לספורט ומזל המורה למחול. התרגשות גדולה נרשמה כשהציגו התלמידים את סמל האולימפיאדה שזור בסמל מגן דוד. במעמד הטקס התחייב יו״ר מועצת התלמידים לכתוב אמנה עליה יחתמו התלמידים. אולם הספורט בבית הספר 'ים סוף' משתרע על שטח של 1,080 מ"ר והוא ישמש לפעילות הצעירים בעיר בענפי כדורעף וכדורסל. האולם כולל יציע של 130 מושבים. אולם הספורט והמגרש המקורה לצדו הינם חלק מקריית החינוך ע"ש יצחק נבון בה נבנים בימים אלה גם גן מדעי וגן נגיש ובהמשך ייבנה בה מדעטק. את שני האולמות בנתה החברה הקבלנית בראשי באמצעות הקבלנים האילתים איציק אזולאי ומיקי את עודד, בליווי ופיקוח של החברה הכלכלית לאילת, מינהל ההנדסה בעירייה ואגף הספורט. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש