קמחי תאורה - איכות גבוהה ועיצוב מושלם במחיר לכל כיס

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 12/11/2018 10:12 ● מה נשמע 575
במקום בו ניצבה שנים רבות החנות המיתולוגית ’אור 87', נפתח ’אילת דיפו מתחם האומן 10'- מתחם גדול בו תוכלו למצוא חומרי בניין, כלי עבודה, מוצרי חשמל, אינסטלציה, קרמיקה וריצוף, מחלקת סלולר ועוד ● אבל היהלום שבכתר היא המחלקה הגדולה של גופי התאורה של ’קמחי’, חברה ישראלית המזוהה עם איכות ויוקרה ששמה הולך לפניה בארץ וגם בחו”ל, המביאה איתה משב רוח רענן לעולם העיצוב של אילת
קמחי תאורה -  איכות גבוהה ועיצוב מושלם במחיר לכל כיס

’קמחי תאורה', החברה שהחלה את דרכה כבית מלאכה צנוע בדרום תל אביב לפני כשבעים שנה, הפכה עם הזמן למובילה דומיננטית בשוק גופי התאורה בישראל. מוצריה מצטיינים בעיצובים מרהיבים ובאיכות גבוהה ואותם אתם יכולים למצוא החל מיוני האחרון גם באילת.

 

 

לא כל מותג יקר הוא


המותג 'קמחי' ידוע בעיצוב ואיכות כמותג, על כן אין פלא שאתי קרן אלון, מעצבת פנים ותאורה המייעצת לסניף אילת, היא שיצרה את הקשר עם 'קמחי תאורה' וגם יזמה את המהפך העיצובי של האולם במתחם ' אילת דיפו, האומן 10 '. באולם זה תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של דגמים ועיצובים מהחדשניים בתחום.  
באולם הגדול והמרווח, המוקדש לגופי התאורה של 'קמחי', תמצאו מגוון גדול של גופי תאורה מכל הסוגים: מנורות שולחן, מנורות עומדות, מנורות תליה, צמודי תקרה, ספוטים מתכווננים, מנורות לחדרי ילדים ועוד. כאן תמצאו מנורות לבתים ולעסקים במגוון רחב של סגנונות ובעיצובים מרהיבים, שישדרגו כל פינה בבית, בעסק, או בחצר שבה ימוקמו.  כל מי שמשפץ, בונה בית או עסק, וכל אדריכל יודע שאין כמו גוף תאורה מעוצב לשידרוג המקום בו הוא מותקן, כדי להתאים אותו למצב הרוח ולתאורה המבוקשת. ואין כמו גופי התאורה המעוצבים של 'קמחי' המתאימים לכך. 
הסניף המקומי מביא לכם את המוצרים של 'קמחי תאורה' במחירים אטרקטיביים במיוחד, שווים לכל כיס, וזאת בנוסף על הנחת המ.ע.מ. על כל מוצרי החברה תקבלו אחריות לשלוש שנים, ובימים אלו נהנים הלקוחות גם ממבצע התקנה חינם לגופים דקורטיביים. 

 

 

צוות החנות: שלי לזר ואפרת כהן - הוא צוות מקצועי הנותן מענה לכל שאלה או בקשה  והכל בחיוך, בחום ומכל הלב. 

כתובת: האומן 10
ימים ושעות פעילות: ימים א'-ד' 08:30-17:30, 
יום ו' 08:30-13:00
טלפון: 08-6301513/550  


חדשות אילת - ערב ערב באילת