פעם שלישית קרמבו

מאת: או-מד מדיקל ● 20/12/2018 22:35 ● מה נשמע 579
סניף אילת של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' פתח ביום שני שעבר את שנת פעילותו השלישית בתנועה בטקס הדלקת נרות חגיגי בשיתוף ילדי המתנ''ס
פעם שלישית קרמבו
סניף אילת. חיבורים של הלב

מאת : נועה חסן, רכזת תקשורת סניף אילת

ההתרגשות הייתה בשיאה!! חונכי וחניכי הסניף חלקם וותיקים וחלקם חדשים הגיעו עם חיוך ענק על הפנים והאווירה הייתה מדהימה. מידי שבוע, בימי שני ורביעי במתנ''ס שחמון נפגשים פעילי סניף אילת לפעולה השבועית ב'כנפיים של קרמבו', תנועת נוער שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, ילדים ובני נוער, חניכים וחונכים.
כשהסעת החניכים הגיעה והחניכים ירדו מהאוטובוס, החונכים, המדריכים, וכל הצוות ליווה אותם עד לחדר הפעולה שם התאספו במעגל גדול ושרו את המוראלים של התנועה והוסיפו גם את שירי חנוכה שנשמעו למרחקים. סניף אילת פתח את השנה בטקס הדלקת נרות חגיגי בו החניך ניב בן ה- 16, ביחד עם מדריך כיתות ט', עמית מורן בן ה- 17, הדליקו נר שני אל מול עשרות עיניים של פעילי התנועה, מסגרות וחוגי ילדים במתנ''ס, אימהות וילדיהן. בסניף אילת כמו בכל סניף קיימת קבוצת שכב''צ (שכבה צעירה של פעילים בכיתות ז' ח' שיעברו במשך השנה פעולות הכשרה בתחום הצרכים המיוחדים וכך יגיעו מוכנים יותר לשלב החונכות עצמה.
ימית (15), מדריכת חניכים בסניף מספרת: ''אני מתחילה את שנת הפעילות הראשונה שלי בכנפיים של קרמבו בתור מדריכת חניכים. כבר תקופה שאני מדמיינת איך תראה הפעולה הראשונה שלי. כשהחניכים ירדו מההסעה כולנו היינו עם אור בעיניים, עם אהבה שלא הפסיקה לחוג סביב ההסעה ואני התרגשתי כאילו קיבלתי את המתנה הכי שווה שאי פעם יכולתי לחלום עליה. השמחה ואהבה שהיו בכל מקום, הצמרמורות שלא נרגעו, הם ההוכחה לנוער שאוהב, אוהב מהלב, ללא תנאים וללא סטיגמות”. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש