אם תוספות שיער הם חלק מחייך כתבה זו מופנית אליך

מאת: אביבה דקל ● 16/1/2019 10:44 ● מה נשמע 584
לא עוד תוספות שיער בחיבורים עבים ובולטים הנושרים לעתים קרובות ● השיטה בה משתמש מעצב השיער מוטי וקנין בתוספות השיער היא שיטה ייחודית לו, פיתוח אישי שלו וסוד הידוע רק לו ● אין ספר שמשתמש בשיטה זו בארץ או בעולם ● הנאה ויופי מובטחים
אם תוספות שיער הם חלק מחייך כתבה זו מופנית אליך

צילום: אוראל רביבו

תוספות השיער המותקנות על ידי מוטי  מחוברות על ידי חיבור דק, שטוח, קטן, נעים ואסתטי שאינו מורגש במראה הכללי. החיבור הזה חזק יותר על אף עדינותו מכל חיבור גדול, מגושם ומאסיבי שנמאס למוטי לראות על לקוחות המגיעות אליו - ורבות הן הלקוחות שמגיעות אליו אחרי ששמעו וראו את תוצאות השיטה שלו ואחרי שאיבדו בדרך כמה תוספות. "בשיטת החיבור שלי החיבורים עדינים, ולמרות שהם עדינים וקטנים התוספות כמעט ואינן נופלות כמו התוספות שחוברו בחיבורים גדולים שאתן רגילות אליהם", אומר וקנין. "התהליך הוא נעים ולא מגושם ואינו מלכלך כמו התהליך הרגיל. מה שחשוב בתהליך התוספות הוא איכות השיער. אני משתמש בתוספות משיער הודי, רוסי ואירופאי ברמה הגבוהה ביותר, האיכותית ביותר והטבעית ביותר. אני אחראי לכל עבודה שלי ועומד מאחורי כל מילה שאמרתי - בין אם מדובר בטיב השיער ובין אם בעדינות, בניראות המושלמת ובחוזק של החיבורים. ולא, אין צורך לפחד מהמחיר - אין צורך לקחת משכנתא כדי ליהנות מתוספות השיער שלי". את ההלחמות מבצע מוטי במכונה של GREATLENGHS  הטובה בשוק, בשיטה המיוחדת לו המכילה את המרכיב הסודי שלו ההופך את התהליך לנעים, עמיד ונראה הכי טוב שאפשר. 
במשך כל חודש הפרסום  מזמין אותך מוטי לפגישת ייעוץ  בתיאום מראש ללא עלות, בה יחברו לך נקודה אחת להמחשה. כל לקוחה שתגיע למספרה במשך חודש הפרסום לראש תוספות מלא, תקבל מייבש שיער איכותי במתנה.

 

חיבורים מיוחדים אצל מעצב השיער מוטי וקנין. תמונה להמחשה

 

ומה עוד במספרה של מוטי וקנין?


המספרה של מוטי וקנין היא מהגדולות באילת והיא מעוצבת לתפארת בצבעי שחור לבן וזכוכית,  נעימה, מרווחת  ומרגיעה – מקום מושלם לקבל בו מגוון טיפולי יופי: טיפולי טיפוח שיער כולל החלקות, תוספות, תסרוקות ערב, גוונים ועוד. החומרים בהם משתמשים כאן מדרגה ראשונה: הצבעים של 'וולה' ו'לוריאל', שמפו איכותי ללא מלחים ומסכת שיער לכל לקוחה.
בנוסף לנושא טיפוח השיער תוכלו ליהנות כאן מהלחמת ריסים על ידי אליזבת - מותג בפני עצמו הפועלת שנים בתחום. כמו כן תפגשו כאן את כריסטינה המומחית לאיפור קבוע וגם למחיקת איפור קבוע, לסידור גבות בשיטת השערה ועוד.
כל הפגישות לכל סוגי הטיפול בתיאום מראש. מוטי אינו מתפשר על עמידה בלוח זמנים הן מצידו והן מצד הלקוחות. קבעת תור, תתקבלי בדיוק בזמן שנקבע, וגם אם את לפני טיסה, את יכולה להיות רגועה ובטוחה, שאם מוטי אמר שתגיעי לטיסה, את תסיימי בזמן את הטיפול שנקבע לך, ותגיעי לטיסה בדיוק בזמן. 

עיצוב שיער מוטי וקנין
מיקום: כיכר האגס 
פתוח: יום ראשון - סגור, ימים ב'-ה'- 10:00-20:00, 
יום שישי - 10:00-14:00.
טלפון: 077-5749315
מעוניינים במידע נוסף? כנסו לפייסבוק: MOTI-VAKNIN
או באינסטגרם: MOTI_VAKNIN_EILAT


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש