מועמדים לפרס ארצי על עשייה חינוכית

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/1/2019 08:46 ● מה נשמע 584
לאחר שאילת זכתה פעמיים בפרס החינוך היישובי של משרד החינוך (2011, 2004), מועמדת אילת לפרס החינוך גם לשנת תשע"ט ● בשבוע שעבר סיירו באילת מנהל מחוז הדרום של משרד החינוך - רם זהבי ביחד עם ועדת הפרס בראשותה של המשנה למנכ"ל משרד החינוך - גילה נגר והתרשמו מהעשייה החינוכית באילת
מועמדים לפרס ארצי על עשייה חינוכית
מערכת החינוך בעיר בדרך לפרס נוסף?

את הסיור שהתמקד בשני אשכולות - ערכים ואקלים חברתי והשני למידה והישגים, הוביל ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ביחד עם ד"ר דרורי גניאל ראש מינהל שח"ק. הסיור נפתח בהאבּ אילת לפיתוח יזמות טכנולוגית, שם התרשמו חברי הצוות מתעשיית ההייטק המתפתחת בעיר. לאחר מכן ביקרו חברי הוועדה בבית ספר היסודי "עציון גבר" כבית ספר "ירוק מתמיד" ובמתנ"ס שחמון, שם שמעו על תוכנית 'קיץ בטוח' שמובילה העירייה כבר מעל עשור, על  17 תנועות הנוער באילת, ביניהן תנועות ייחודיות לאילת ״שומרי המפרץ״ ו״אילטבע״, תוכנית המוסיקה, בית ספר להורים ועוד. משם המשיך הסיור לאשכול הפיס, שם נחשפו חברי הוועדה לתכניות ייחודיות לגיל הרך (קדם יסודי) בתחומים הפדגוגיים, בתחומי הבריאות, הסביבה ועוד, כולל פעילות בתוך ומחוץ לגן בדגש על הים, ותוכניות על הרצף מהמעון ועד לאקדמיה. עוד פגשו חברי הוועדה את נבחרת הרובוטיקה של תיכון "גולדווטר" ובית ספר היסודי "תל"י הרי אילת" ואת צוות בית הספר למחוננים ומצטיינים באילת. את הביקור חתמו חברי הוועדה בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון. 
בסיום הביקור אמר מנהל המחוז - רם זהבי, שזו בהחלט גאווה להיות שותף לעשיה החינוכית באילת. יו"ר ועדת הפרס - גילה נגר, שיבחה גם היא את הצוותים על עשייה חינוכית מלאה באהבה: "זו עיר שמתמודדת ביצירתיות מאוד גדולה עם אתגרים יישובים לא פשוטים ובראשם הריחוק", אמרה נגר וציינה, כי זה לא מובן מאליו שראש העירייה מוביל בעצמו את תחום החינוך כמחזיק תיק החינוך ויו״ר ועדת החינוך. "יש כאן עבודה יסודית שנושאת פירות טובים. יש כאן חינוך עם נשמה לצד האיכות והמצוינות. אילת באמת מקום שטוב לגדול בו", אמרה נגר והוסיפה, כי הביקור באילת גרם נחת רוח לכולם. עוד שיבחה נגר את העבודה המדהימה עם בני הנוער בדגש על גיבוש הזהות, את האמנה עם פורום ההורים העירוני, את ליווי המורים החדשים וטיפוח השדרה הניהולית ובעיקר את השותפויות של העיר עם גורמי חוץ. "יש בכם אהבה והיא מנצחת", סיכמה נגר. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש