חוות הגמלים אילת - פעילויות אירועים והפקות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/1/2019 09:34 ● ערב ערב 2900
מאז הוקמה חוות הגמלים בנחל שלמה באילת, נשבו רוחות רבות במקום והביאו איתן שינויים, חידושים ומגוון רחב של אטרקציות ● מזה למעלה מ- 30 שנה פועלת החווה במקום ומזמן כבר יש בה הרבה יותר מאשר גמלים, ומספר המבקרים בה הולך וגדל ולא בכדי ● חוות הגמלים תמיד היתה והיא גם היום פנינה של אטרקציות שאסור להחמיץ כשמגיעים לאילת
חוות הגמלים אילת - פעילויות אירועים והפקות

צילום: ארן דולב

 

בחווה מחכות לכם מבחר אטרקציות מדבריות לכל המשפחה –  בילוי בפארק החבלים הגדול מסוגו בארץ, טיולי כרכרות חמורים, טיולי גמלים, טיולי רייזרים – בנהיגה עצמית, ביקור בפינת החי או מנוחה על משקה קר או חם בעודכם צופים בנוף מדברי אינסופי. בואו להתנסות בחוויות שמציעים לכם במקום ותיהנו הנאה צרופה. 


בחווה מצפה לכם מגוון גדול של פעילויות:
 

ספארי גמלים - טיולים לכל המשפחה!


טיולי גמלים בהרי אילת  בנוף מקסים
מה יכול להיות מופלא יותר משקט, אוויר צלול ונוף פנורמי הנפרס לפניכם ואתם רכובים על גבה של נאקה, מתקדמים עם צעדיה הרכים, כמעט חרישיים, בשיירה שעוברת בין ואדיות ומטפסת במעלה ההרים. חוויה? הרבה יותר מזה!

 

 

טיולי כרכרות החמורים -  טיולי כרכרות בשמורת הרי אילת!


טיולי כרכרות בנהיגה עצמית בשמורת אילת, כשאתם ישובים בכרכרות נוחות ומרווחות רתומות לאתונות לבנות ומאולפות. הטיולים כוללים אירוח מדברי קל בשטח. הטיולים יוצאים מהחווה בשעות קבועות וחשוב להזמין מקום מראש.


 
פארק החבלים 'אתגר במדבר'- אקשן בגבהים שאתם לא מכירים!


פארק החבלים כולו הרפתקת גבהים מעוררת אדרנלין. כ- 700 מטר של מסלולי אקשן ב- 3 רמות קושי: נדנדות, אומגות, רשתות טיפוס, מעברי אתגר תלויים, גשרי חבלים ואפילו אופניים על חבלים. מקבוצות ילדים ועד יחידות מובחרות- כולם יכולים, כולם נהנים (וכולם לא תמיד גיבורים). פה לא צריך כוח או ניסיון, רק המון רצון להשתחרר, להיענות לאתגר ו... ליהנות מעוצמת חוויה בין מדבר לשמיים. עולים, משתלשלים, זוחלים, מטלטלים, נתלים, מבלים - והכל על חבלים. אז למה אתם מחכים?! פארק החבלים הוקם בידע וברמה אירופאית. הכניסה אליו באבזור גלישה וטיפוס בטיחותי ומקצועי ומותנית בהדרכה מקיפה המבוצעת על ידי צוות ההדרכה המנוסה שלנו

 


.

רייזירם בחווה. טיולי רייזרים (רכבי שטח) קופצניים, בנהיגה עצמית, לכל המשפחה! 


רכיבה בין המצוקים והוואדיות של שמורת הרי אילת - בנהיגה עצמית ובליווי מדריך

מסלולים באורך שעה באזורי המדבר המרתקים - נחל שלמה, נחל רחבעם ויהושפט! נהיגה עצמית מגיל 21+ בהצגת רישיון נהיגה. הנחה לתושבי אילת.


אירועים בחווה 


ימי הולדת לילדים בכל הגילאים ואירועים אחרים חוגגים ב'חוות הגמלים'
בחווה מגוון פעילויות לקבוצות ולמשפחות -  ימי גיבוש וכיף, ערבי שירה ומוזיקה ועוד. כל אירוע ואירוע מתוכננים ונתפרים בקפידה, בהתאמה מלאה לכל רעיון, מטרה או דמיון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, צוותי ההפקה והתפעול של החווה מעמידים לרשותכם את מרב הידע והצע הפעילויות שיהפכו גם את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת
.
החווה פעילה בכל ימות השנה - פרט ליום ראשון. בשעות הפעילות של טיולי הגמלים, כרכרות החמורים ופארק החבלים חשוב להתעדכן מראש ולהזמין מקום. 

איך מגיעים? נוסעים בכביש אילת - טאבה, עד הפניה לנחל שלמה (כ- 10 דקות נסיעה ממרכז העיר אילת). בנחל שלמה נוסעים בעקבות השילוט כ- 1,700 מטר עד לחנייה.

לפרטים ומידע נוסף צרו קשר בטלפון: 08-6370022


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש