מסעדה וקייטרינג בקיבוץ אילות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/1/2019 09:37 ● ערב ערב 2899
אין אילתי או אורח שלא מכיר את 'כפות תמרים ' ● ללא עוררין הקייטרינג הידוע והגדול ביותר המוביל בראש רשימת המקומות המוכרים בעיר ● אוכל ביתי מוכן במגוון גדול, איכותי, טרי והכי חשוב – טעים ● לאכול במקום וכמובן – לקחת הביתה
מסעדה וקייטרינג בקיבוץ אילות

צילום: רוני בלחסן

זו חוויה מאין כמוה במסעדת 'כפות תמרים' שבקיבוץ אילות בימי שישי. החגיגה מתחילה בבוקר בקייטרינג אליו מגיעים מאות אילתים ואורחים מהצפון כדי לקחת אוכל שיהפוך את ארוחת שישי לחוויית טעמים וניחוחות ביתיים, טריים ומהנים ביותר. 


במקום תמצאו למעלה מ- 120 מנות של אוכל ביתי אמיתי, ביניהן – תבשילי קדרה, בשרים על הגריל, מנות צמחונית, מגוון מאכלי עמים - בטעמי המזרח הקרוב והרחוק וגם בטעמי מזרח אירופה. לצדן - לחמים ומאפים, מבחר גדול וצבעוני של סלטים, קינוחי פרווה מעולים וגם מבחר יינות; ובעצם - כל מה שצריך לארוחת שישי או ארוחת חג תחת קורת גג אחת. לא צריך להתרוצץ במקומות שונים ולערוך קניות, לא צריך לבשל ובלי שום מאמץ  - הארוחה האולטימטיבית אצלכם על השולחן. רק להגיע, לקחת הביתה ולהגיש. 
אילו מנות תוכלו למצוא בקייטרינג של 'כפות תמרים'? בין המנות השונות, תוכלו להנות מ: דג לברק ברוטב צ'ימצ'ורי, קציצות דגים ברוטב מזרחי, כבד קצוץ, סלט עוף אסיאתי, חמין, נתח אסדו מושחם, שווארמה שמכינים במקום ועוד. צמחונים וטבעוניים ימצאו גם הם מגוון של מנות - ממולאים שונים, מאפים, ירקות אנטיפסטי, מגוון גדול של סלטים ואפילו סושי פירות של ליאתי. 

 

 

מעדיפים לחסוך מעצמכם גם את הדחת הכלים והאירוח בבית? מה הבעיה? בואו ל'כפות תמרים', מסעדה מרווחת, נעימה, מזמינה וממוזגת, לאכול ארוחת ליל שישי או ארוחת חג באווירה חגיגית משפחתית – ארוחה עשירה בסגנון בופה במסעדה היחידה באזור המגישה ארוחות שישי כשרות ודואגת שעל כל שולחן תהיה ערכת קידוש. 

הילדים נהנים במסעדה במיוחד: לרשותם עמדה עם אוכל שילדים אוהבים, כל ילד מקבל ערכת יצירה ובצמוד למסעדה מרחב דשא וגינת שעשועים להנאתם.

'כפות תמרים' מתמחה מזה שנים גם באירועים במסעדה או בכל מקום אחר בו תבחרו לחגוג, בין אם באולם או על חוף הים או בהרים, ובין אם האירוע שלכם הוא אירוע קטן או אירוע של מאות משתתפים. 'כפות תמרים' דואגים לאירוע מושלם ויספקו את הקייטרינג וגם את כל הציוד החל מכוס וצלחת עד לשולחנות, כסאות ומפות ויעמידו בכל אירוע צוות מקצועי של מלצרים וטבחים.
במקום הנחות לתושבי אילת ולחברי מועדון. הצטרפות למועדון החברים באתר: 
WWW.CAPOTTMARIM.CO.IL.
המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת - עוף מהדרין, ירק גוש קטיף. משגיח כשרות צמוד במקום. 

 

כתובת: קיבוץ אילות בכניסה לעיר. 
טלפון: 08-6358789. קייטרינג שישי 9:00-14:00, ארוחות ערב בימי שישי ובערבי חג בין השעות 19:00-21:00. 
בימי ראשון עד חמישי: ארוחות בוקר בין השעות 7:00-10:00 וארוחות צהריים בין השעות 12:00-15:00. 
חפשו את 'כפות תמרים' בפייסבוק ובאינסטגרם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש