ב- see you כל אשה יכולה למצוא את בגד הים המתאים לה

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 20/3/2019 18:30 ● ערב ערב 2907
רשת חנויות See you(לשעבר רשת חנויות 'פלפל') היא הרשת המקצועית והגדולה ביותר לבגדי ים, חוף ופנאי בישראל
ב- see you כל אשה יכולה למצוא את בגד הים המתאים לה

לרשת, שהיא בבעלות משפחתית, 20 סניפים מחיפה ועד אילת, כדי שכל אחת, בכל מקום בו היא מתגוררת, תוכל למצוא בסביבה שלה את בגד הים המתאים למבנה הגוף שלה ולצרכיה, וכעת, משנפתח סניף See you באילת, לא ייאלצו נשות אילת לנסוע לצפון או למרכז כדי למצוא את בגד הים המתאים להן.

בחנות הרשת החדשה שנפתחה באילת לפני כשנה בדרך מצרים 3, יוכלו נשות אילת למצוא מגוון רחב של מידות, סגנונות, גזרות ובנוסף לתמהיל המחירים והשירות המקצועי המעולה, זהו המקום המושלם בו כל אחת תוכל למצוא את בגד הים המתאים לה. נשות המכירה המנוסות שישרתו כל אשה בסבלנות ובחיוך יודעות לבצע את ההתאמה המושלמת של הדגמים לגוף הלקוחה. "אנחנו כאן בשבילך", אומרים ב- See you", והביקור בחנות מוכיח שבחנות הזו אין זו סתם אמירה. בין אם את מעוניינת בבגד ים ספורטיבי, סקסי, אופנתי או מחטב, מחפשת בגד ים שלם, ביקיני, טנקיני או שמלת ים, זקוקה לבגד ים במידות גדולות, לחזה קטן, לאגן רחב, לבגד ים צנוע או בגד ים לילדות, ל See you יש  בדיוק את מה שאת צריכה, והם יעזרו לכל לקוחה למצוא את בגד הים שיתאים למבנה הגוף ולטעם שלה, ויבטיח שגם בחוף הים או בבריכה תוכל להרגיש יפה ואופנתית. 

 

 

בחנות תוכלו למצוא בין היתר את כל המותגים המובילים בשוק: קוברה, אקספוז, לי קופר, מורנה, גו אנדר, ארנה, ספידוLevitex ,, Lips ,Cue.

סניף See you באילת ממוקם במקום נוח, מול שדה הישן, כשמאחוריו מגרש חניה גדול. החנות עצמה היא גדולה ומרווחת. לרשות הלקוחות חמישה תאי ההלבשה נוחים, המוכרות הן מקצועיות ואדיבות מאד והיחס הוא אישי וחם. 

העסק הוא עסק משפחתי במלוא מובן המילה, והעובדים כולם עובדי החברה. את החנות מנהלת ציפי ולצידה ססילי, ושתיהן עומדות לרשותכן בעצה, בעזרה ובחיוך.

 

 

 ב See you אילת מבצעים רבים כל השנה. לדוגמה: 

  • בגדי ים לילדות במחיר של החל 39 ₪. 
  • בגדי ים לנשים במחיר של החל מ- 69 ₪, ויש גם מבצע של ביקיני ב- 58 ₪. 
  • תחתונים 4 במאה ₪ ביניהם תחתונים של 'פמינה' ו 'גו אנדר'.
  • תחתונים ב- 10 ₪ .
  • חזיות של 'פמינה' ב- 110 ₪.  

 
הקניה בחנות באילת כדאית מאד שכן יש בה כל מה שיש בחנויות במרכז, אבל המחירים באילת הם הנמוכים ביותר בארץ בשל הטבת המ.ע.מ.  

להתרשמות וגם לקניה עומד לרשותכם אתר: seeyou-shop.co.il.

מיקום: דרך מצרים 3, טלפון: 08-9723892.  
שעות וימי פתיחה: א-ה 09:00-19:00, 
שישי וערבי חג 09:00-14:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש