חוויה בלתי נשכחת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 19/4/2019 06:41 ● מה נשמע 596
זמן קצר לפני חופשת הפסח, חגגו תלמידי כיתות א' בבית החינוך "ימין הרצוג" את קבלת הסידור הראשון ● הילדים הופיעו באומר ושיר מול ההורים הנרגשים, וקיבלו את הסידור הראשון בחייהם על ידי רב העיר, הרב הדאיה ומנהל בית החינוך - הרב דוד נענה
חוויה בלתי נשכחת
ככה בדיוק קרה כשקיבלו את התורה ● צילום : אוריה נענה

למחרת קבלת הסידור, נפגשו מוקדם בבוקר אנשי הצוות החינוכי עם הילדים בליווי ההורים ועם הסידורים החדשים ויחד עלו לירושלים לתפילה ראשונה בכותל המערבי. מספר המנהל, הרב דוד נענה:  "כל שנה מחדש האירוע של מסיבת הסידור מרגשת ומשמעותית. ההחלטה שאנחנו עולים לירושלים לתפילה ראשונה עם הסידור - מכפילה את ההתרגשות והופכת את האירוע למעצים מאוד, בעיני הילדים וההורים. ההתלהבות והשמחה של התהלוכה ברחבת הכותל תחת הטליתות נחרטת עמוק בלב הילדים. ב"ה אנו משקיעים בכך משאבים רבים ותכנון לוגיסטי רב, אך המאמץ משתלם! תגובות ההורים נלהבות ואנו שמחים בכך".

 


סיכמה את ההתרגשות אמא שהצטרפה למסע לירושלים: "זו הייתה מסיבת סידור נפלאה! היה מרגש ומרומם את הנפש. הילדים הרגישו שזה משהו שלהם ובתוכם וזה מה שחשוב! הנסיעה לירושלים הייתה מאורגנת להפליא ערכית וחווייתית! שנזכה שהתפילות שלנו עלינו, על משפחתנו, על מדינתנו, על עמנו ועל חיילנו לא ישובו ריקם!".


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש