90% משכנתא? בוודאי שיש דבר כזה!

מאת: ● 24/11/2022 15:25 ● ערב ערב 3095
משרד הייעוץ הכלכלי הוותיק והמוביל באילת "חנן עמוס - יעוץ כלכלי פיננסי", עמל והשיג עבור זוגות צעירים, יחידים ומשפחות ובמיוחד לתושבי אילת מימון מוגדל לטובת משכנתאות
90% משכנתא? בוודאי שיש דבר כזה!
תגיות:

בחודשים האחרונים ובמיוחד לאור עליות הריבית הצפויה ולאור העובדה כי נגיד בנק ישראל הודיע כי ימשיך במדיניות העלאת הריבית, בדומה למדיניות בארה"ב ובאירופה, עד לריסון האינפלציה לנו נותר להבין כי אנו חיים במציאות חדשה בה עלו ויעלו ריביות המשכנתאות והחזרי המשכנתא באופן דרסטי.

משרד הייעוץ הכלכלי חנן עמוס - יעוץ כלכלי פיננסי, פעל ועומל רבות וארוכות מול גורמי מימון שונים על מנת לסייע לתושבי ובני אילת למציאת פתרון מימוני שיאפשר להם להגשים את חלום הדירה.

בעוד זוכי מחיר למשתכן זוכים להטבות מפליגות, הן במחירי הדירות והן באחוזי המימון, הרי יתר התושבים נדרשים להמציא 25% הון עצמי לרכישת דירה. במציאות בה מחירי הנדל"ן עלו בשנה האחרונה ב 19% הרי מחירה הממוצע של דירת 3-4 חדרים באילת עומד על 1,500,000  ₪, דבר המצריך הון עצמי מינימלי של 375,000 ₪ .

בימים אלו חתם המשרד של חנן עמוס, על הסכם הבנות ארוך טווח עם חברת מימון חוץ בנקאית למימון משכנתאות בגובה של 90% ובפריסה של 40 שנים, זאת במקום מימון של 75% ופריסה של 30 שנים כנהוג היום.

לדברי חנן:  "הצורך נולד מהשטח , יש כיום באילת לא מעט זוגות שידם אינה משגת את התנאים הנדרשים. הם עומדים בכושר החזר למשכנתה ומשלמים דמי שכירות הגבוהים ב 20% מסך המשכנתא, אותה היו משלמים לו היו רוכשים את הנכס בו הם גרים, אבל אין בידם לייצר הון עצמי בגובה של ₪375,000 - 500,000 ₪.
למען זוגות אלו פעלנו רבות מול גופי מימון חוץ בנקאים על מנת לייצר פתרון. בהחלט אין מדובר בפתרון סטנדרטי, אבל במציאות הקיימת בה הריבית עולה שהרי כמו בכל גל כלכלי עם חלוף הגל בעוד מספר שנים הריבית תתמתן.

 

שוק המימון הנו דנמי וחשוב לנצל הזדמנויות להוזלת עלויות

 

למה בעצם נולד הפתרון ?


"הפתרון נועד לסייע למשפחות אשר יש ברשותן כושר השתכרות מתאים, אך הון עצמי נמוך. במצב שכזה אנו מסייעים להן להגשים את החלום לרכישת נכס במימון גבוה ובפריסת שנים ארוכה (על מנת לאפשר להן שלא לחרוג מתקציב מחיה סביר) ובעוד מספר שנים כאשר הריבית במשק תתמתן - מצד אחד וערך הנדל"ן יעלה - מצד שני, יתאפשר להן לממש את יתרונות אלו ולהמיר את המשכנתא במשכנתא בנקאית רגילה, או לחליפין למכור את הנכס, להגדיל את הונן העצמי, ולהתקדם לעסקה אחרת ולבית גדול יותר.
חשוב להדגיש כי משכנתא שכזו הינה פתרון ביניים שנועד לאפשר למשפחות לממש את החלום ולהקטין את תלותן בשוק השכירות, אך הוא אינו פתרון קבוע. חובה על כל אדם להבין כי שוק המימון הוא שוק דינמי וחשוב להישאר ערני ולנצל הזדמנויות ותקופות שיאפשרו לכל אחד מאתנו למקסם את יכולותיו ולהוזיל עלויות.

 

מה עוד קיים בסל?  


"משרדנו חתם באופן בלעדי לחברת "הראל משכנתאות" מבית "הראל ביטוח",  ובסיוע בית הסוכנים "יון" המנכ"ל עומר עזרא הלוי , ובסיועם של מנכ"ל החברה מר קובי קלמן מצאנו פתרונות נוספים אשר יאפשרו לרוכשי דירה שניה (להשקעה) לקבל 60% משכנתא בתנאים אטרקטיביים וכן יאפשרו להורים לשעבד את דירתם לטובת עזרה לרכישת דירה לילדים וגם זאת בריבית אטרקטיבית ולא בריביות כל מטרה הנהוגות היום בשוק הבנקאי".

עוד הוסיף חנן ואמר:  " ברצוני להודות למר "קובי קלמן מחברת "הראל" שנתן בנו את האמון להוביל עבור תושבי אילת מהלך שכזה"

חשוב להדגיש - בשנה בה מחירי הנדל"ן עלו בכ 19% וריבית בנק ישראל עלתה ב 1900% !!! הפך החזר המשכנתה להוצאה הגדולה והכבדה ביותר של משק הבית עם עליה חודשית ממוצעת של כ- 600 ₪ למשק בית. לפיכך, חשוב היום יותר מתמיד, לכלכל את צעדינו בתבונה, כך שבעזרת יעוץ נכון אובייקטיבי ומקצועי, התוצאות הטובות לא יאחרו להגיע.
 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת