כל מה שאתם צריכים לדעת על המצבר של הרכב שלכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/5/2023 11:39 ● ערב ערב 3117
המצבר של כל רכב מהווה חלק חשוב ביותר ברכב. חשוב לדעת כי בחירה במצבר נכון תשפיע בצורה מהותית על איכות השימוש ברכב. אם המצבר שלכם עומד כבר להתרוקן וזאת בשל העובדה שעברו כמה שנים טובות מאז שהחלפתם אותו לאחרונה, או אם יש לכם בעיה כלשהי במצבר אשר דורשת את החלפתו, חשוב מאוד שתדעו היכן כדאי לכם לרכוש מצבר חדש, איזה מצבר כדאי לכם לרכוש וכיצד מתקינים אותו בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על מצברים לרכבים.
כל מה שאתם צריכים לדעת על המצבר של הרכב שלכם
תגיות:

 

מתי יש צורך להחליף מצבר?

 

אין ספק שכמעט כל אדם נתקל בסיטואציה שבה הוא מנסה להתניע את הרכב שלו בבוקר, בסיום יום עבודה או בכל סיטואציה אחרת והוא מגלה שהמצבר שלו נגמר. מדובר על סיטואציה לא נעימה כלל אשר יכולה לעכב את האדם לאורך היום כולו ולמנוע ממנו להוציא לפועל תוכניות חשובות ביותר. בעבר, היה צורך לגרור את הרכב למוסך בכדי להחליף לו מצבר, דבר שגם דרש הוצאה כלכלית רצינית, אולם כיום, ניתן לבחור בשירות החלפת מצבר עד הבית וכך לחסוך את הסכום הכספי הדרוש על גרירת הרכב. כך או כך, חשוב לדעת כי ניתן למנוע את המצב שבו נתקעים ללא אפשרות להניע את הרכב בשל הצורך להחליף מצבר אם פשוט מחליפים את המצבר בזמן. אם שומעים בעת ההתנעה צליל קל של קושי, כבר בשלב זה ניתן לפנות למוסך מקצועי בכדי לבחון את המצב ולהחליף מצבר. מעבר לכך, אם האורות של הרכב נחלשים, אם הצופר נחלש או אם הרדיו ברכב נחלש, גם במקרה הזה כדאי לבדוק האם יש צורף להחליף מצבר. כמובן שחשוב לדעת מראש שמצבר חדש מחזיק מעמד לפרק זמן ממוצע של 3 שנים ועל כן, כאשר מתקרב פרק הזמן המדובר, כדאי מאוד להתחיל לפעול למען החלפת המצבר בחדש.

 

כיצד בוחרים מצבר?

 

חשוב מאוד להבין כי לכל רכב מתאים מצבר מסוג מסוים, אשר תואם לעומס על המנוע, לעוצמת המנוע ועוד. רצוי בעת בחירת המצבר לבחון את הוראות היצרן מבחינת נתוני יכולת ההתנעה של המצבר וכן הקיבולת שלו באמפר וזאת בכדי לדייק בבחירת המצבר. מעבר לכך, חשוב מאוד לבחון את צורת המצבר המתאימה לרכב שלכם ואת גודל המצבר המתאים לו. המטרה היא בסופו של דבר המצבר יהיה תואם לרכב בכל פרמטר אפשרי על מנת שיאפשר את פעולתו התקינה. אם אינכם יודעים איזה מצבר הרכב שלכם צריך, כל שעליכם לעשות זה פשוט להתייעץ עם איש מקצוע המומחה בתחום המדובר.

 

האם ניתן להתקין מצבר באופן עצמאי?

 

ישנם אנשים אשר בטוחים כי הם יכולים לרכוש מצבר באופן עצמאי ואף להתקין אותו באופן עצמאי, דבר שבוודאי יחסוך להם לא מעט כסף. אולם, חשוב מאוד להבין כי אם אין לאדם ניסיון מקצועי בתחום המדובר או ידע מקצועי, הרי שבהחלט לא כדאי לו לנסות ולהתקין את המצבר באופן עצמאי שכן, הוא יכול להסב יותר נזק מתועלת בתהליך ההתקנה המדובר. התקנת מצבר צריכה להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי כיום ניתן לרכוש מצברים באופן עצמאי לאחר שמבררים איזה מצבר מתאים לרכב בדיוק. הזמנת המצבר יכולה להיות קלה ונוחה וניתן להזמין אותו גם אונליין ולאחר מכן לפנות להתקנתו במוסך מקצועי.

 

כיצד רוכשים מצבר?

 

בכדי לרכוש מצבר איכותי, יש לבחור במקום שבו ניתן למצוא מצברים חדשים, של יצרניות מובילות ובעלות מוניטין בתחום המדובר וכמובן שחשוב לוודא כי במקום יש מגוון רחב של סוגי מצברים שמהם תוכלו להתאים את המצבר המדויק ביותר לרכב שלכם. כדאי לבחור במקום אמין שבו יהיה איש מקצוע שימליץ לכם לגבי סוג המצבר המתאים לרכב שלכם. אצל מאור מצברים תמצאו את המצברים האיכותיים ביותר, ניסיון רחב בתחום וידע מקצועי משמעותי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש