הוענקו מלגות לסטודנטיות וסטודנטים אילתים

מאת: ● 19/5/2023 09:39 ● ערב ערב 3120
160 סטודנטים בני ובנות אילת קיבלו מלגת לימודים שנתית בסך כולל של כ 1.4 מיליון ₪ ● 120 מהם קיבלו מלגת לימודים מלאה בגובה 10,000 ₪ כל אחד ● בתמורה למלגה, מחזירים הסטודנטים לקהילה באילת מעל 17,000 שעות של עשייה חברתית קהילתית משמעותית, ובכך תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי של העיר והתושבים וגם לעצמם בזכות הנתינה באהבה
הוענקו מלגות לסטודנטיות  וסטודנטים אילתים
מתוך 160 מקבלי מלגה, זכו 120 סטודנטים אילתים הלומדים במוסדות אקדמיים באילת

טקס המלגות השנתי של קרן אילת ועיריית אילת, התקיים בשבוע שעבר (11.5) בחוף "המזח" המחודש במעמד ראש העירייה ויו"ר קרן אילת – אלי לנקרי ובהשתתפות סגני ראש העיר, חברי הנהלת קרן אילת בניהולו של סמו סמוראי, חברי ועדת המלגות העירונית בראשותו של מאיר אליהו, שותפים, תורמים וכמובן הסטודנטים, שנהנו מאירוע חברתי בצד קבלת המלגה. 
מתוך 160 מקבלי מלגה, זכו כאמור 120 סטודנטים אילתים הלומדים במוסדות אקדמיים באילת או ברחבי הארץ במלגת לימודים מלאה בסך 10,000₪, פרי שיתוף פעולה של עיריית אילת ומפעל הפיס במסגרת מיזם "מלגות פיס", ושותפים נוספים כמו פר"ח (פרויקט חונכות תלמידים), עמותת איילים המקימה כפר סטודנטים באילת שהחל כבר עם מיזם עירוני, עמותת ידידים שמפעילה את תכנית "סיכויים" לנוער עובר חוק, אתנחתא, חב"ד באילת ועוד. במסגרת "מיזם מלגות פיס" מעניק מפעל הפיס 5,000 ₪ לכל סטודנט, והעירייה באמצעות קרן אילת יחד עם שותפים כאמור, מכפילה את הסכום בתמורה ל – 140 שעות התנדבות בקהילה. בצד התורמים הרבים, בלטה גם השנה תרומתו הנדיבה של אבי חורמרו התומך כל השנים במתן מלגות כחלק מעידוד ההשכלה האקדמית של תושבי אילת.
בנוסף למקבלי המלגה המלאה, קיבלו 20 סטודנטים בני ובנות אילת מלגת לימודים בגובה 2,500 ₪ מטעם קרן אילת, ו 20 סטודנטים נוספים זכו למלגה מיוחדת בגובה 5,000 ₪ שחולקה השנה מטעם משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי (לשעבר המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל), במסגרת המאמץ שלו לחיזוק תושבי הפריפריה והנגשת ההשכלה הגבוהה לפריפריה. 

 


תכנית המלגות העירונית מופעלת ע"י אגף צעירים במינהל שח"ק בעירייה בניהולה של שרון מיר, אשר יחד עם צוות מרכז צעירים – נטלי רכזת תכנית הישגים מטעם המל"ג, מגי רכזת חיילים משוחררים מטעם משרד הביטחון, עדן רכזת המלגה העירונית ואושר מזכירת המרכז, פועלות כל השנה לקידום ועידוד הצעירים באילת לבחור במסלול האקדמי, ללמוד ולהצליח.  

לצד הענקת המלגות לסטודנטים פועל ראש העירייה לקדם ולבסס את האקדמיה באילת. במסגרת זו הקימה העירייה את הקריה האקדמית החדשה בבית ספר "אלון" לשעבר ובקרוב יעברו לשם האוניברסיטה הפתוחה והמכללה למינהל לצד כניסה של מוסדות אקדמיים חדשים כמו הקריה האקדמית אונו ומכללות טכנולוגיות. בנוסף מקדם ראש העירייה מסלולי לימוד חדשים בתחומי הרפואה והחקלאות הימית, שיתנו מענים במקצועות החסרים בעיר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש