איך לגשת לועדה להפסקת הריון?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/6/2023 11:27 ● ערב ערב 3123
את מעוניינת להפסיק את ההריון? עלייך לדעת כי מדובר על פרוצדורה מורכבת וסבוכה. כל אישה שמעוניינת לעשות הפלה נדרשת להגיע לועדה להפסקת הריון. הועדה היא זו שאמורה לאשר את ההפלה, רק לאחר מכן ניתן יהיה להמשיך בתהליך
איך לגשת לועדה להפסקת הריון?
תגיות:

את מעוניינת להפסיק את ההריון? עלייך לדעת כי מדובר על פרוצדורה מורכבת וסבוכה. כל אישה שמעוניינת לעשות הפלה נדרשת להגיע לועדה להפסקת הריון. הועדה היא זו שאמורה לאשר את ההפלה, רק לאחר מכן ניתן יהיה להמשיך בתהליך. עם זאת נדגיש כי אישה שמגיעה מוכנה לועדה עצמה תשיג את האישור בקלות. הרי בסוף האינטרס של הועדה יהיה לאפשר לכל אישה לעשות את מה שנכון עבורה. אין דבר יותר בעייתי מאשר להכריח אישה ללדת תינוק שהיא לא מעוניינת בו בכל סיבה שהיא. במאמר הבא נסביר לכך כיצד את אמורה לגשת לועדה להפסקת הריון שתקבע מה יקרה בעתיד. זוהי ההזדמנות שלך להגיע מוכנה לועדה ולבצע את ההפלה כפי שתכננת. אל תגרמי לעצמך להמשיך בהריון רק בגלל שאינך סיפקת לועדה את התשובות הנדרשות. 

 

מהם הקריטריונים להפסקת הריון?

 

החוק קובע כי ישנם כמה קריטריונים בסיסיים שבגינם ניתן יהיה להפסיק הריון. עם זאת כל אישה שלא מעוניינת בהריון מכל סיבה שהיא תוכל להגיש בקשה סדורה לועדה. הסיבות העיקריות להפסקת הריון הן: הריון מחוץ לנישואין, הריון מתחת לגיל 18, הריון בגיל מבוגר, הריון כתוצאה מאונס ועוד. כל אישה צריכה לבחור את הסיבה שבגללה היא החליטה להפסיק את ההריון. גם סיבות שלא בהכרח מוכרות על ידי הועדה יכולות להתקבל בצורה חיובית. הבקשה חייבת להיות מספיק מנומקת ומוסברת על מנת שתקבל את כל האישורים. ברגע שאת מקבלת את האישור הסופי ניתן יהיה להמשיך בשגרת החיים ולהפסיק את ההריון.

 

הכיני מראש את כל המסמכים 

 

על מנת לקדם הפסקת הריון יהיה עלייך להכין מראש את כל המסמכים. הרי ישנם אישורים שיכולים להעיד כי מה שאת אומרת זה אכן מה שקרה במציאות. בין אם מדובר על פרטים אישיים שמאשרים את גילך או על כל פרט אחר שיכול לקדם את בקשתך. ככל שתביאי יותר מסמכים, כך מן הסתם לועדה לא תהיה סיבה לדחות את בקשתך. יש נשים שמנסות להפסיק הריון, אך עושות זאת בדרכים מניפולטיביות. את מבחינתך אמורה להראות לועדה כי כל מה שאת אומרת זה אכן מה שקורה במציאות הלכה למעשה. 

 

התייעצי עם מומחים להפסקת הריון

 

הסיטואציה בה את נמצאת היא סיטואציה לא פשוטה בלשון המעטה. מה שאנו מציעים לך לעשות זה לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בהפסקת הריון. אותם אנשי מקצוע אמורים להעניק לך את כל הטיפים הנחוצים כדי להפסיק את ההריון. הם יודעים בדיוק מה להגיד לועדה, כך שלא תצטרכי להמשיך בהריון בניגוד לרצונך. ברגע שאת מגיעה לדיונים בועדה עם מומחים בתחום לא יהיה ספק לאן הרוח נושבת. את תראי לכולם כי אינך מוכנה להתפשר בכל מה שנוגע להפסקת ההריון. מגיע לך להיכנס להריון בזמן ובמקום שמתאימים לך, אף אחד לא יכול לכפות עלייך אחרת. 

 

תפני זמן לטובת התהליך כולו

 

תזכרי כי כל הפרוצדורה להפסקת הריון היא פרוצדורה ארוכה שיכולה לקחת זמן. לא פעם הועדה תדרוש עוד מסמכים ועוד אישורים שאמורים לאשר את זכאותך. עם זאת אינך יכולה להוריד את הרגל מהגז או להמשיך בהריון שאינך מעוניינת בו. תפני לעצמך את הזמן להתעסק בכל העניינים הללו מבעוד מועד. הביאי את עצמך למצב בו את תקבעי מתי תיכנסי להריון וכיצד הוא הולך להיראות. מדובר על עניין קטן שיכול לעשות את ההבדל בין לידה מאושרת לפחות מאושרת. ברגע שיש לך זמן להתעסק עם כל הפרוצדורה הזו, אין סיבה שלא תשיגי את מבוקשך.  


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש