עונת חילופי המנהלות הגיעה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 22/6/2023 17:54 ● ערב ערב 3125
עם תחילתו של חופש גדול, הגיע הזמן להודעות על חילופי מנהלות בבתי הספר בעיר ● שלוש מנהלות צפויות לעזוב במהלך החופש את תפקידיהן
עונת חילופי המנהלות הגיעה
הביאה את תיכון רבין להישגים. רינת לובינר
תגיות:

לאחר ארבע שנים והרבה הערכה, הודיעה מנהלת בית הספר רבין, רינת לובינר, על כוונתה לעזוב את עמדת ניהול בית הספר מסיבות אישיות. בחדר המורים קיבלו את החלטתה זו של המנהלת בצער רב, שכן במרוצת השנים בהן ניהלה לובינר את בית הספר היא הביאה אותו להישגים רבים, הן ברמה הפדגוגית והן ברמה החברתית. מי שתחליף את לובינר העוזבת היא בטי מנולה, אשת חינוך וותיקה בעיר ששימשה בתפקידה האחרון בבית הספר כרכזת פדגוגית. גורמים בבית הספר רבין מסרו כי מנולה נחשבת לקונצנזוס בחדר המורים וכי היא זוכה לרוח גבית ותמיכה מלאה מצוות ההוראה.

 

בטי מנולה


חילופי הנהלה צפויים במהלך החופש הגדול גם בבית הספר אופיר, אותו ניהלה בארבע השנים החולפות אורן דולב, לשעבר סגנית מנהלת בית הספר תל"י הרי אילת. נכון להיום, עדיין לא ברור מי ימלא את מקומה של מנהלת בית הספר, כשיש מי שטוען כי המועמדת להחלפתה היא חגית איס, מי שניהלה בשנים האחרונות את בית הספר תל"י הרי אילת. אם כך יהיה הדבר, הרי שבבית הספר הרי אילת יצטרכו במקביל לעזיבתה של איס, למצוא לבית הספר מנהלת חדשה.



רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש