הזמרת והשחקנית רחלי חיים הלכה לעומה

מאת: ● 22/6/2023 18:18 ● ערב ערב 3125
הזמרת והשחקנית רחלי חיים שגדלה באילת, בת לשבט חיים האילתי, הלכה ביום ראשון השבוע לעולמה בגיל 66 לאחר התמודדות עם מחלת האלצהיימר
הזמרת והשחקנית רחלי חיים הלכה לעומה
גדלה באילת. הזמרת רחלי חיים ז''ל . צילום : פרינט סקרין מתוך סרטון מארכיון הסרטים כאן 11

השחקנית והזמרת רחלי חיים שגדלה והתחנכה באילת מגיל 6, אז עלתה ארצה עם הוריה מהודו, הלכה ביום ראשון השבוע לעולמה בגיל 66, לאחר שהתמודדה בשנים האחרונות עם מחלת האלצהיימר. חיים הצעירה שהתגלתה ככישרון בימתי עוד בימי בית הנוער באילת, שירתה בלהקת הנחל שם התפרסמה. בשנת 80 הייתה חלק מלהקת 'בצל ירוק 80' בה היו חברים גם מאיר סויסה, אבי דור ודני שגב. במרוצת חייה היתה חיים לפרק זמן קצר חלק מלהקת שוקולד מנטה מסטיק המוכרת, לאחר שהחליפה את ירדנה ארזי, אך לאחר שלא התחברה לרעיון עזבה, במרוצת הזמן הוציאה רחלי אלבום סולו, השתתפה במופעים, תוכניות והגיעה אפילו לפסטיגל.

 

האחים למשפחת חיים מימין לשמאל - רחלי ז''ל, מזל אסתר , שרה ז''ל, אדי, דני וריצ'ארד ז''ל 

 

היא הגישה תוכניות ספורט, דובבה בסדרת הטלוויזיה 'מסיפורי ספר הג'ונגל', השתתפהב בהצגות ילדים והגיעה אפילו לאירוויזיון בשנת 1993 כחלק מלהקת הליווי של שר'לה שרון עם השיר 'שירו', שייצג את ישראל באורוויזיון שהתקיים באותה שנה באירלנד. הלווייתה של רחלי חיים התקיימה ביום ראשון בבית העלמין ירקון ולקחו בה חלק אמנים רבים וחבריה לבמה מתקופות חייה השונות. היא השאירה מאחוריה את בעלה האוהב אלון, שטיפל בה במסירות עד לרגעיה האחרונים ואת שני בניה יונתן וגלעד (גיגי) אמנים בזכות עצמם. יהי זכרה ברוך.



רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש