תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 6/7/2023 17:16 ● ערב ערב 3127
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המצב הכלכלי ולכן עליכם להיות זהירים מאוד בכל הנוגע להוצאה כספית שאינה הכרחית.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי שמקרין אליכם מביאים יחדיו שורה של קשיים בנושאי משפחה , שם הם מבקרים עכשיו. נראה שנושא זה מעסיק אתכם למרות שלאחרונה  התפניתם לטפל בנושאים האישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לכנס את הקרובים אליכם לשיחה של תיאום ציפיות ובדרך זו לנסות ליישר את ההדורים.   


 

שור

 

הכוכב מארס שמביא איתו רצון לפעול נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הוא בית המשפחה ולכן אתם נמצאים בנקודת זמן שבה למרות הקשיים יש לכם אפשרויות לפתוח דף חדש עם האנשים הקרובים אליכם בקשרי דם. תקבלו כוח ואומץ פנימי בעוצמה כזו שתוכלו למצוא את עצמכם מתעקשים מול המשפחה וגורמים לכולם להבין שאתם חושבים על טובת הכלל ולא רק עליכם.  


 

תאומים

 

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, ובסמוך לו נמצא הכוכב המקושר איתכם ושמו מרקורי , עובדה שמלמדת על תקופה של הרבה התעסקת בנושאים הכלכליים שלכם  ואולי אף רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. נכון שזה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום אך בכל זאת , עשו זאת ללא הגזמה.   


 

סרטן

 

הכוכבים מרקורי המקושר עם תקשורת וגם השמש בשמיים ,  נמצאים יחדיו במזל שלכם וגורמים לכך שאתם נתונים ללחץ אישי חזק שמאוד משפיע עליכם ויש צורך בשיחות הבהרה עם הקרובים לכם , כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך להתנהל מכאן בנושאים  שמציקים לכם. מומלץ לכם לשתף ולהתייעץ בתוכניותיכם עם אנשים שאתם סומכים עליהם במאה אחוז וכמובן אלה שגם בעבר הוכיחו עצמם כחברים קרובים.  


 

אריה

 

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. הכוכבים מארס שמעיד על עשייה והכוכב וונוס שמעיד על פינוקים. שניהם גם יחד נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לרצות לטייל ולבלוע את העולם בהנאה ופינוקים – ואכן, זה הזמן המתאים. ביחד עם זאת השמש בשמיים נמצאת במקום המקושר עם תת המודע שלכם וגורמת לכם להיות במחשבות עמוקות עם עצמכם לגבי התחלות חדשות.      


 

בתולה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים ולחברים שאיתם אתם מתראים. הכוכב שלכם מרקורי רק תורם לכם ליצור מצבים חדשים של חברויות ואירועים שיצריכו אתכם לצאת מהמעגל המוכר לכם. גם  מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות , ולכן פעלו לפי האינסטינקט הטבעי שלכם.


 

מאזניים

 

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם בעבודה והן בבניית עתידכם המקצועי. הכוכב שלכם וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם מעמד בחברה ורכישת חברים חדשים ולכן גם מבלי שתתאמצו אתם עולים בסולם החברתי ובמעמד האישי, למרות הקשיים בדרך.   


 

עקרב

 

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם נימצא אצלכם בבית המקושר עם הקריירה שלכם ועם היכולת ליצור לעצמכם תדמית ראויה וחשובה מבחינה מקצועית. חשוב מאוד שתלמדו ואולי אפילו קצת בכוח, להיות יותר רכים עם הסביבה ולזרום עם הנסיבות. זוהי ההזדמנות שלכם לרכוש חברויות חדשות ולשפר את יחסי הצבור המקצועיים שלכם.


 

קשת

 

במידה ואתם מצפים לקבל כספים שמגיעים לכם מאחרים הרי שתצטרכו להתאמץ לשם כך כיוון שהכוכב וונוס שאחרי על מערכות יחסים עומד לבצע נסיגה בכל מה שקשור לבירוקרטיה, כך שלא תוכלו לסיים מהלכים משפטיים שאולי התחלתם בהם. חשוב לזרום כרגע עם הקיים ואולי אפילו להאט הליכים עד אשר תרגישו שאתם מקבלים את הכוח מבפנים להתעמת עם הדרוש שינוי.


 

גדי

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה של יום הולדתכם ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש וגם זמן משמעותי לחיזוק מערכות היחסים האישיות שלכם בעבודה ובחיים האישיים. זה הזמן לתכנן את העתיד ואולי גם לא לפחד לעשות שינויים וללכת קדימה ככל שאתם יכולים.  חשוב שתחפשו עבודה מקצועית שתיתן לכם מהות ומשמעות בחיים וכמובן שתגרום לכם תחושה של מיצוי עצמי.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה שלגמרי אינה קלה עבורכם וכל פעם אתם צריכים לאסוף את עצמכם מחדש ולהתנהל לפי הנתונים בשטח. נכון שאתם אוהבים שינויים, אך למעשה הפעם אתם מרגישים איך הקרקע נשמטת לאיטה תחתיכם ובכל פעם אתם צריכים לחשוב באופן יצירתי. היזהרו מעימותים וחיכוכים עם אנשים שמאוד יקרים ללבכם , כיוון שאם תעשו עכשיו שינוי קיצוני יהיה לכם קשה לחזור בכם.  


 

דגים

 

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים ואף המשפחה שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. זה הזמן ליצור לכם זמן איכות ואף לארגן אירועים שיחברו את כולם יחד צעירים וגם מבוגרים.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש