קפה Y חזר לפעול

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/7/2023 18:31 ● ערב ערב 3127
לאחר שנסגר לפני כשלושה חודשים, מתוך כוונה ליישר שורות ולשפר את ניהולו, נפתח השבוע מחדש, כמובטח, בית הקפה החברתי- קפה Y, הממוקם בסמוך למזרקה המוסיקלית בעיר ● שיתוף פעולה מוצלח בין מפעילת המקום- עמותת יחדיו לבין עיריית אילת שהקצתה את המקום
קפה Y חזר לפעול
ושוב אתכם. אלי לנקרי חונך את הפתיחה המחודשת של קפה Y

קצת לפני פסח נסגר בית הקפה החברתי הייחודי בעיר, קפה Y, שהוקם כפרויקט משותף לעמותת יחדיו, מי שמפעילה את המקום יחד עם עיריית אילת שהקצתה את השטח. הטענה לסגירה הייתה כוונת עמותת יחדיו לשפר את ניהול המקום ולהקטין את הגרעון שצבר בית הקפה במרוצת השנים מאז הקמתו בעיר, זאת למרות שאינו בית קפה למטרות רווח ומועסקים בו אז וגם היום אנשים עם מוגבלויות, מתוך כוונה להכשירם לתעסוקה בשוק. 
השבוע, לאחר הפסקה של כשלושה חודשים ולאחר לחץ ציבורי לא קטן שהופעל הן על עמותת יחדיו והן על עיריית אילת לחזור ולפתוח את בית הקפה המיוחד, נפתח קפה Y עם צוות חדש, במעמד ראש העירייה אלי לנקרי, תושבים ונציגי הורים. מי שתנהל את בית הקפה היא שלי יהודיאן, קונדיטורית אילתית מובילה בתחום הבישול והאפייה ללא גלוטן. לצד תפריט עשיר רגיל, יציע מעכשיו קפה Y גם תפריט עשיר ומסקרן של מטעמים ללא גלוטן. "יחדיו ממשיכה להיות עמותה דומיננטית וחלוצה במענים לאוכלוסיות המיוחדות", אמר ראש העירייה, אלי לנקרי במעמד אירוע הפתיחה המחודש של בית הקפה וקרא לכל תושבי אילת לחזור ולפקוד את בית הקפה ולתמוך בעסק שמהווה דוגמא לקהילה אוהבת ומכילה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש