צפו בהורי גן אילנה קובר מפגינים אמש מול בית המשפחה

מאת: מערכת יום יום באילת ● 14/7/2023 09:25 ● ערב ערב 3127
הורי גן אילנה קובר מפגינים מול חלופת המעצר של החשודה ● ''לא ננוח ולא נשקוט..כפי שהילדים שלנו לא ישנים גם את לא תשני''
ההורים מול בית משפחת קובר אתמול בלילה

אתמול, משעות הבוקר, החלה משפחתה של קובר בביצור מתחם המגורים על מנת למנוע מהעוברים והשבים אפשרות לראות לתוכו.

ההורים קראו והרעישו ליד הבית תוך שהם קוראים: "כפי שילדינו לא ישנים גם את לא תשני" והם מבטיחים כי  לא יתנו לקובר מנוח וילחמו עד שהצדק יעשה.

עו"ד רז אלמוזנינו המייצג את ההורים בהליך הפלילי מסר: " כמו שהבטחנו, ההחלטה השערורייתית של בית המשפט המחוזי הנכבד לשחרר את הנאשמת קובר לחלופת מעצר, לא שברה את רוחם של ההורים, ואלו, במסירות ובנחישות לא יתנו לנאשמת מנוח עד אשר יעשה עמה צדק והיא תשוב למקומה הראוי, מאחורי סורג ובריח" 

 

 

כזכור, למרות התיעודים הקשים ובתוך פחות מחודש מהגשת כתב האישום, שוחררה ביום ג' השבוע, למעצר בית, הגננת החשודה בהתעללות מאילת, אילנה קובר.

בהתאם להחלטת שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נסר אבו טהה, חויבה קובר להפקיד 25 אלף ₪ וערבויות בגובה 50 אלף ₪. כמו כן נאסר על כניסת פעוטות וילדים לבית בו היא נמצאת, הוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות, צו איסור יציאה מהארץ וצו פיקוח של שירות המבחן.

הורי הגן זועמים ומבטיחים פעולות מחאה יום יומיות ליד חלופת המעצר. לדבריהם, התירו את דם ילדיהם והוציאו מסר ברור שאומר שאין מחיר להתעללות וצילוק נפשות של ילדים. החל מהערב מתוכננת משמרת מחאה תחת הכותרת "הילדים שלנו לא ישנים, גם את לא תשני" ליד מקום המצאה של קובר.

עו"ד רז אלמוזנינו המלווה את ההורים בהליך הפלילי מסר: "אנו כנציגי ההורים, וההורים עצמם, קיבלנו בתדהמה את החלטתו של בית המשפט המחוזי הנכבד לשחרר את הנאשמת אילנה קובר לחלופת מעצר אשר אף איננה כוללת איזוק אלקטרוני, ההורים כואבים והמומים שמי שפגעה להם בדבר היקר להם מכל איננה נמצאת במקום הראוי לה, שהוא בית המעצר, אך עדיין מודיעים, כי ילחמו עד טיפת דמם האחרונה, וכנגד גל כוח שיידרשו למולו, על מנת שילדיהם יזכו לצדק."

עו"ד יפעת אלוק המלווה את ההורים בפן האזרחי מסרה: "ההורים מצרים על ההחלטה שניתנה, כאשר שופט שראה במו עיניו טרור וזוועות שנעשו יום ביומו כלפי ילדיהם, פעוטות חסרי ישע, מצא לנכון לשחרר את הגננת אילנה קובר למעצר בית ללא איזוק. אין ספק שמדובר בטעות מצערת או בהזייה משפטית. ההורים יעמדו על זכויות ילדיהם ולא יוותרו עד אשר האישה האלימה והנוראית הזאת וכל הסייעות תחתיה- ישבו מאחורי סורג ובריח".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש