נשיאת העליון בביקור באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 20/7/2023 17:14 ● ערב ערב 3128
נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ביקרה היום (ה׳) באילת כחלק מסיוריה בארץ לקראת פרישתה ● במהלך הביקור נפרדה השופטת מצוות בית משפט השלום באילת והגיעה לביקור בבית ספר ״אורים״ לחינוך מיוחד, שאומץ בשנתיים האחרונות על ידי עובדי בית משפט השלום באילת
נשיאת העליון בביקור באילת
תגיות:

את הביקור בבית הספר ליוו ד״ר דרורי גניאל - ראש מינהל שח״ק בעירייה, מנהלת אגף החינוך - מירי קופיטו ומנהלת בית הספר - לילך סינואני. את השופטת ליוו מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, נשיא מחוז דרום, השופט עמית יריב, מנהלת מחוז דרום, עו"ד איריס אזרד והמזכירה הראשית של בית המשפט באילת שני קורול. 

במהלך הביקור בבית הספר קיבלו השופטת וחברי המשלחת סקירה ממנהלת בית הספר, האזינו לשירי התלמידים מלהקת בית הספר, ביקרו בחדר הגרייה החושית - סנוזלן, וצפו בעבודה עם התלמידים הסיעודיים. ד״ר דרורי גניאל ציין, כי היטיב לתאר זאת השופט שפיצר שאמר למנהלת בית הספר: "כשראיתי את התלמידים נשבר לי הלב, אבל כשראיתי את הצוות ליבי התרחב". 

בנימה אישית ציין ד״ר דרורי גניאל, כי התרגש עד מאוד מהביקור, מאחר שבתחילת שנות ה 70, סיים את לימודיו בבית ספר התיכון ע״ש גולדווטר יחד עם השופטת חיות שהתגוררה אז באילת ויחד גם שיחקו ושרו בלהקה הראשונה של בית הנוער הראשון בעיר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש