'אי אילת' – סוד האי הקסום שבלב מפרץ אילת

מאת: תוכן שיווקי ● 22/7/2023 12:52 ● ערב ערב 2064
לקחנו קיץ, ים, חופש ופאן, הוספנו להם אי ורוד, בריכת מים מלוחים, קוקטיילים, פירות, דיג׳יי סט לייב וספורט ימי ● וקיבלנו את הפיצוח לבילוי המושלם של חופשה באילת
'אי אילת' – סוד האי הקסום שבלב מפרץ אילת
מסיבה על המים ומתחת לשמיים זה כל מה שאתם צריכים בשביל להתנתק רגע מהשגרה

האמינו או לא, אבל בלב הים האדום יש מקום קסום, עם דשא ורוד, שמיים כחולים ואוירה שרק מי שביקר במקום יכול להבין. זהו המפגש בין הגלים שמנצנצים בקרני השמש, לבין תחושת החופש המושלמת המנותקת מרעשי העיר, כשסביב רק רחש הגלים הקרירים, מאפשרים לכם להתמסר לאלכוהול ולמוסיקה מעולה. או כמו שמגדירים את זה ב"אי אילת" – "אולי E אפשר ללכת על המים, אבל זה לא אומר שE  אפשר לרקוד בלב ים". מדי שבוע בחודשי הקיץ יקפיצו את המפרץ מיטב הדיג'יי בסטים לייב שיהפכו את "אי אילת" למקום הכי לוהט בעיר.

כך שבין אם אתם חוגגים אירוע, או פשוט מחפשים מקום לנוח בלב המפרץ, ב"אי אילת" תקבלו חוויה שונה ומהפנטת. תוכלו להתרווח באחת מפינות הישיבה בסגנון לאונג', או להתרווח בנוחיות באחת ממיטות השיזוף, מעת לעת תוכלו להרטיב את עצמכם ולהתקרר בבריכת מי המלח, וכמובן תעמוד לרשותכם מקלחות מים מתוקים, בר משקאות קלים ואלכוהול, מגשי פירות ובשרים על האש.

אם כל הכיף הזה לא מספיק, תוכלו לשלב כחלק מהפעילות באי מגוון של אטרקציות ספורט ימי – כמו הפלייבורד, אותו מתקן המאפשר לעוף בעזרת סילון המים שהוא יוצר לגובה של עד 9 מטרים. אפשרויות נוספות הן, מצנח נגרר אחרי סירה מהירה, ופעילות אבובים.

אז איך מגיעים? מרימים טלפון והסירות שלהם יאספו אתכם מחוף נביעות בחינם! פתוח כל ימות השבוע פרט ליום שבת.

 

 

חוף נביעות (החוף הצפוני)

 052-4742222

אינסטגרם

פייסבוק


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש