שרת התחבורה מירי רגב מתעקשת לתקצב את קידום הרכבת המהירה מקריית שמונה לאילת בסכום של 2.4 מיליארד שקל ● ואולם באוצר מוכנים לכך רק באם תסיט את התקציב מהפרויקטים שכבר אושרו בתקציב השנה הנוכחית ● אז באיזה פרויקט תקצץ רגב על מנת לתעדף את הרכבת לאילת? ● כרגע היא מחזיקה בשבי כאמצעי לחץ את צווי ההפקעה שתוקעים את פרויקט המטרו בגוש דן ● ביום ראשון הקרוב צפוי דיון בממשלה ואולי אז נדע לאן התסבוכת מתקדמת, אם בכלל
ואפילו תביא 2.4 מיליארד שקל, מהיכן יגיעו עוד למעלה מ-50 מיליארד להשלמת המיזם השאפתני?