אנטונינה התמוטטה בתחרות ה'אמברנמן' בצרפת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 17/8/2023 13:16 ● ערב ערב 3133
בקילומטר ה– 36 של תחרות איש הברזל הקשה בצרפת ה'אמברנמן' שהתקיימה ביום שלישי השבוע, התמוטטה אשת הברזל הישראלית אנטונינה רזניקוב ופונתה באמבולנס משטח התחרות לקבלת טיפול ● לאחר אינפוזיה ממושכת והתאוששות של כמה שעות חזרה אנטונינה לעצמה ובמשלחת הישראלית נשמו לרווחה ● מאמנה של אנטוניה אבי חיים: ''התנאים היו קשים ולצערי אנטונינה התעלפה ולא הצליחה לסיים את התחרות'' ● יריבותיה של אנטונינה שסיימו את התחרות במקומות הראשונים נדרשו גם הן לאינפוזיות
אנטונינה התמוטטה בתחרות ה'אמברנמן' בצרפת
נתראה הישראמן בינואר הקרוב. אנטונינה רזניקוב

אלו היו דקות ארוכות של מתח וחרדה אצל המשלחת הישראלית לתחרות איש הברזל של צרפת, ה'אמברנמן', לאחר שהנציגה הישראלית הבכירה אנטונינה רזניקוב, אשת הברזל מאילת, אלופת ישראל וסגנית אלופת העולם, התמוטטה במהלך התחרות לאחר הקילומטר ה– 36 כשהיא ממוקמת במקום השביעי בקרב הנשים. דווקא בקטע בו הייתה אנטונינה אמורה לפתוח מבערים ולצמצם את הפער לעומת יריבותיה היא לא עמדה בתנאי התחרות הקשים והתמוטטה כשהיא מפונה משטח התחרות באמבולנס, לאחר שככל הנראה התייבשה, לשטח הטיפולים הסמוך, שם קיבלה אינפוזיה ממושכת ולאחר פרק זמן של התאוששות חזרה לעצמה.
שבועיים אחרי שקטפה את המקום הראשון במרוץ הלילה של מצפה רמון וחזרה לאילת ברכיבה על אופניים כמובן, יצאה בתחילת השבוע אנטונינה לתחרות היעד שסימנה לעצמה- תחרות איש הברזל הקשה של צרפת ה'אמברנמן', שמתקיימת למרגלות האלפים הצרפתים. בשל הטיפוס הנדרש מהמתחרים באופניים ובריצה עד לגובה של כ– 2,400 מ' מעל גובה פני הים, בשיפוע שמגיע בשיאו ל- 17 אחוז, מדובר בדרישות לא פשוטות מהמתחרים, בעיקר לנוכח העובדה שהטמפרטורה בריצה הגיעה ל32 מעלות. ולמרות התזונה והשתייה המרובה עליהם הקפידה אנטונינה תוך כדי התחרות, 6 קילומטרים בלבד לפני סיומה היא ככל הנראה התייבשה והתמוטטה.
אנטונינה יצאה מהמים לאחר 3.9 ק"מ שחייה כשהיא ממוקמת עשירית בין הנשים. היא שיפרה את מיקומה ברכיבה על האופניים למרחק 186 ק"מ ופתחה את הריצה בקצב מצויין. 6 ק"מ לסיום הריצה (42.2 ק"מ), בשלב בו הייתה אמורה ללחוץ על הגז ולהתקרב עוד יותר ליריבותיה היא התמוטטה כשהייתה מדורגת שביעית וכאמור לא סיימה לבסוף את התחרות. מאמנה של אנטונינה אבי חיים הבהיר כי התנאים בתחרות היו קשים וכי כל יריבותיה של אנטונינה שסיימו את התחרות במקומות הראשונים נדרשו לאינפוזיות בסיום התחרות באוהל הטיפולים. "למזלנו היא התאוששה ולאחר שתי אינפוזיות וארוחה טובה הרגישה הרבה יותר טוב", סיכם חיים שהזכיר כי גם דברים כאלו עלולים לקרות בתחרויות קשות. "נאסוף את עצמנו, אנטונינה תתאושש וניפגש בינואר בתחרות הישראמן באילת", מבטיח חיים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש