בשביל לעצב את הסלון לא צריך תואר ראשון - מה כן צריך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/10/2023 19:35 ● ערב ערב 3139
אין זה משנה אם אתם עוברים לבית חדש או לבית מושכר, אין זה משנה אם אתם רווקים או הורים לילדים, ואין זה משנה אם אתם כפריים בנשמה, או הכי עירוניים שיש. עיצוב משפיע באופן עמוק על כל אחד ואחת וכיוון שסלון מקרין את האמירה העיצובית של סך המרחב הביתי, חשוב לדעת מה רוכשים, בין מה משלבים והיכן ממקמים.
בשביל לעצב את הסלון לא צריך תואר ראשון - מה כן צריך?
תגיות:

לא עשיתם תואר ראשון בעיצוב ולא ממהרים לקחת מעצבת פנים שדורשת מחיר של מערכת סלון שלמה? אתם עדיין יכולים להסתדר, ואפילו לא רע. מה אם כן עליכם לעשות? תעקבו אחר הטיפים הבאים ותצאו מורווחים!


טיפ מס' 1 - תתפזרו ורק אח"כ תתמקדו


מכירים את זה שעד שלא נמצאים בסיטואציה חדשה, לא באמת יודעים כיצד מגיבים? כך בדיוק עם עיצוב. רבים נוטים לחשוב שהם יודעים איזה סגנון עיצובי מדבר אליהם, אך ברגע שנחשפים למגוון מקורות השראה, פתאום מדייקים ההעדפה עיצובית ומתחילים לפתח חזון מרענן בעל  DNAייחודי. מה אנחנו מנסים לומר? גם אם חושבים שיודעים מה מדבר אליכם, עדיין תפתחו קטלוגים מתחום העיצוב, תחפשו אחר מקורות השראה חדשים ותתחילו לדייק מה מחפשים. 
מה לאחר מכן? תערכו רשימה! תעלו על כתב אלו כורסאות מעוצבות מחפשים (מבחינת סגנון, גוונים, חומריות נוחות וכדומה), אלו פריטי נוי משלימים רצויים, איזו פלטת גוונים מחפשים, איזה הרכב ספות רצוי וכדומה.


טיפ מס' 2 - הופכים חיסרון ליתרון


מי שלומד עיצוב, די מהר מבין שכל אתגר הוא בעצם הזדמנות. בעיצוב יש אינספור אפשרויות, ועל כן ככול שיש יותר אילוצים, כך נדרשים יותר להתמקד - זוכים להפוך חסרון ליתרון. שניתן דוגמה? קבלו שתיים:
אם יש לכם קיר תמך באמצע הסלון, זה כמובן עשוי לבאס, אך מצד שני ניתן להפוך את האלמנט הבעייתי למרשים, ייחודי ואף יעיל. ניתן לכסות באריחים, לתלות מגוון עשיר של צמחים, לתלות מדפי ספרים בכל הכיוונים וכדומה.

אם המתחם קטן במיוחד, יש להבין כיצד מרהטים ובו זמנית מייצרים תחושה של מרחב. לשם כך ניתן לרכוש ספה פינתית שמתאימה במדויק למידות הקיימות, ניתן להיעזר בתאורה נקודתית שמייצרת מיני נישה, ניתן לתלות מראות שמייצרות אשליה של גודל, ניתן לבחור בגוונים בהירים וכדומה. 


טיפ מס' 3 - מכניסים פרקטיקה למשוואה


בין אם אתם משקיעים זמן לא מבוטל בסידור וניקוי הבית, ובין אם במקרה הטוב מספיקים לאסוף מהספה צעצועים ולהעביר מטלית על השולחן, מומלץ להכניס פרקטיקה למשוואה. אל תבחרו בטקסטורות שיספגו בקלות כתמים, או שקשה להסיר מהן אבק. אל תבחרו ריהוט שלא תומך בחוויית הרביצה על הספה. אל תבחרו בריהוט בעל פינות חדות. אל תבחרו בחומריות באיכות ירודה וכדומה. 
טיפ מס' 4 - תהיו נאמנים לעצמכם!
תזכרו שטרנדים עיצוביים חולפים וכמובן גם אורחים שקופצים מדי פעם. מה אנו מנסים לומר? אל תנסו לקלוע לטעם של אנשים אחרים. זהו הסלון שלכם, הזדמנות מדהימה ליישם מגוון העדפות אישיות - תהיו אמיצים!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש