תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 20/10/2023 04:36 ● ערב ערב 3142
טיפ לילידי מזל השבוע - גם השבוע ימי המלחמה הם ארוכים ומתוחים. כנראה שאין בית בו לא נגעה הזוועה שהתחוללה, אם באופן ישיר ואם דרך קשרים עם חברים. התחזית הפעם תהייה קשורה יותר למצב הרוח ולתחומים שייתכן ויעסיקו כל מזל ומזל, כשבכל שבוע נתעדכן מחדש. השבוע מפעיל הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ועצבנות את הירח (רגש) של העם. זווית זו תהייה עד ל20 לחודש לערך ותגרום לעוד אזרחים חפים מפשע להיות מעורבים במלחמה בצורה ישירה.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

ענייני שותפויות מאוד משמעותיים עבורכם כיוון שאתם נמצאים על פרשת דרכים ולא יודעים מה הדבר הנכון לכם. לעיתים נדמה שגם אם אתם מנסים לעזור, הרצון הטוב שלכם נבלם ואתם יוצאים מתוסכלים. את הימים שבהם אתם שוהים בבית מומלץ לכם להשקיע במחשבה על תכנון עתידי כיצד אתם רוצים לחיות לאחר שתגמר תקופת המלחמה.


 

שור

 

המלחמה תפסה את ילידי תחילת המזל בצורה מאוד קשה ולכן כל דבר מקפיץ אתכם. הסף שלכם נמוך ואתם תוהים מה עוד אתם צריכים לחוות עד שתתחילו להירגע. יש לכם התלבטויות קשות בין לעשות מה שטוב לכם ובין מה שטוב לאחרים ונראה שאתם לא מרוצים משום תוצאה וחשים את הבדידות הרגשית בצורה משמעותית במיוחד.


 

תאומים

 

 מבחינה רגשית אתם חשים שהאנרגיות שלכם פחותות במיוחד וכול עשייה קשה לכם. ילידי תחילת המזל חווים את מעברו של כוכב סטורן המעכב על הכוכבים האישיים שלכם, ולכן אתם חשים שהכול תקוע ועומד במקום ואין  לכם יכולת לשנות כלום, עד אשר יעבור זעם. חשוב מאוד שתרגיעו את עצמכם בתקופה זו ותלמדו לשחרר מתחים פנימיים.


 

סרטן

 

בימים אלה אתם עסוקים בשמירה על המשפחה הגרעינית שלכם ובניסיון לעבור ימים אלה עד כמה שאפשר , ברגיעה. את חוסר הסבלנות שלכם אתם יודעים להפנים ולכן ארשת הפנים שאתם מקרינים כלפי חוץ, היא שיש לכם יכולת להכיל את המצב, אם כי קשה לכם מאוד מבפנים. אל תתנו לרעשי רקע פנימיים, להרוס לכם את המטרות ליחד משפחתי.


 

אריה

 

את התוכניות שהיו לכם תאלצו הפעם לדחות עד אשר תסתיים המלחמה ולהיות בקשר ישיר עם הסביבה הקרובה שזקוקה לכם. ייתכן ואתם לא מרוצים מהעובדה שכל הנטל מוטל עליכם, אך אין לכם ברירה וחשוב שתהיו קשובים למכרים, שכנים וחברים שאולי נמצאים עכשיו במצוקה רגשית ויש לכם יכולת פיזית ו/או רגשית לעזור להם.


 

בתולה

 

אתם מרגישים שהכול קשה לכם במיוחד ואתם גם צודקים, כיוון שלצד חוסר הוודאות אתם צריכים לשדר יציבות וחוזק. היות והימים קשים, אתם מנסים להיות יעילים ולחשוב בצורה פרקטית ולכן אתם פחות נותנים לרגשות להציף אתכם. זה הזמן לחשב את התקופה הקרובה מבחינה כלכלית, וכיצד אתם יכולים לתפקד בנסיבות שנוצרו.


 

מאזניים

 

הימים האחרונים סוערים מאוד מבחינתכם פיזית וגם רגשית בעקבות כל האירועים שתפסו אתכם במצבים די קיצוניים. אתם אנשים שבדרך כלל עומדים איתן על הרגליים, אך הפעם למרות החזות ההגיונית לעיתים אפילו קרה אתם חשים בחשש המכרסם בכם. כדאי להסיח את הדעה מומלץ לכם להשקיע מזמנכם ביחסי צבור והסברה.


 

עקרב

 

 כוכב מארס המוכר כשליט נוסף של המזל שלכם יבקר אצלכם במשך כל החודש הקרוב ויגרום לכם להיות אסרטיביים מתמיד. נצלו כוח זה לעשייה משמעותית, התנדבות וכל דבר הכרוך בכוח פיזי שתוכלו ליישם עכשיו. זהו זמן מצוין עבורכם להשפיע מבחינה חברתית ולעזור היכן שמתבקש. הפעילו את הכישורים שלכם ולמדו לזרום עם הנסיבות.


 

קשת

 

נראה שמצוקה רגשית נלווית אצלכם למצב הקשה אותו אתם חווים יחד עם כל המדינה . יש לכם נטייה בזמן הזה להתבודד ולא להתערבב יותר מדי בחברת אנשים. אל תתנו לעצמכם לשקוע . זהו זמן משמעותי שבו אתם יכולים לנצל את כישורי ההשפעה ויחסי הציבור הטובים שלכם, למען הסברה על המתרחש בארץ ובעולם.


 

גדי

 

נראה שהנסיבות תפסו אתכם בעיתוי בעייתי , כיוון שהייתם עסוקים מאוד בקידום עצמכם וצבירת רווחים. ואולם לא תמיד אתם יכולים לקבל מה שאתם רוצים, ולכן במקום להתרעם על המצב , חשוב שתעסקו בפעילויות שונות שייתנו לכם ערך מוסף רגשי. נצלו את הקשרים שלכם לחיזוק מערכות יחסים במישור החברתי והפעלת יחסי צבור.


 

דלי

 

ימים מאוד לא פשוטים עוברים עליכם ונראה שכדי להרגיש יותר טוב עם עצמכם מומלץ מאוד שתעסיקו את עצמכם ותבדקו מה אתם יכולים לעשות למען הזולת על מנת להרגיש טוב יותר. אתם מזל מאוד הומאני וכל סבל של הזולת, יכול לגרום לכם לתחושה גרועה ולכן הדבר הנכון עבורכם הוא להיות בעשייה והתנדבות כלשהי.  


 

דגים

 

אתם מזל מאוד אמפאטי ורגיש ולכן התקופה הנוכחית בשבילכם, מהווה אבן דרך ביכולת שלכם להכיל אחרים. מצב הרוח שלכם קשה במיוחד ואתם ממשיכים להיות מודאגים לגבי גורל העם והמדינה. הרשו לעצמכם פחות לקחת אחריות על מי שאינכם יכולים לעזור לו באופן ישיר וזה הזמן לתת ביטוי לרגשות שלכם ואף לנתינה למען מי שמתאפשר לכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש